دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

آیا دندانم بعد از روت کانال به تاج نیاز دارم؟ جوانب مثبت درمان را بشناسید

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

آیا دندانم بعد از روت کانال به تاج نیاز دارم؟ جوانب مثبت درمان را بشناسید

جوانب مثبت روکش دندان

روکش دندان پس از درمان ریشه دندان را تقویت و ترمیم می کند. هنگامی که درمان ریشه روی دندان کامل شد، روکش دندان به محافظت و تقویت دندان کمک می کند. اگر چه پس از انجام کلیه اقدامات ریشه دندان به تقویت دندان نیاز است، اما فقط گاهی اوقات نیاز به تاج دندان است. این می تواند برای بیمارانی که نیاز به درمان ریشه دارند گیج کننده باشد. بسیاری از بیماران پس از آن تعجب می کنند، “آیا پس از کانال ریشه به تاج نیاز دارم؟”

با دندانپزشک خود در مورد گزینه های تقویتی پس از درمان ریشه خود صحبت کنید تا ببینید آیا روکش های دندانی انتخاب مناسبی برای شما هستند یا خیر. در چندین مکان No Gaps Dental در سراسر نیو ساوت ولز، ما می‌توانیم تاج‌های CEREC را در همان روز درمان ریشه شما قرار دهیم.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

درمان ریشه با دهان شما چه می کند؟

درمان ریشه دندان را ضعیف می کند، به همین دلیل است که روکش دندان ضروری است، به خصوص اگر کانال ریشه شما روی دندان پشتی باشد زیرا این دندان ها فشار زیادی را هنگام جویدن یا اگر دندان قروچه می کنید جذب می کنند.

آیا بعد از درمان ریشه دندانی که تحت درمان کانال ریشه قرار می گیرد، به روکش نیاز دارم. دندانپزشکان پالپ بیمار یا مرده را در طول کانال ریشه خارج می کنند و از گسترش پوسیدگی و عفونت در سایر نقاط دهان جلوگیری می کنند. دندان با افزایش سن ضعیف می شود و در نتیجه مستعد شکستگی می شود.

روکش دندان دندان را محکم می کند، بنابراین دوباره محکم و کاربردی می شود.

روکش اغلب یک گزینه ایده آل برای نجات دندان ضعیف شده از پوسیدگی یا ترک خوردن در آینده است.

برای مشاوره با جراح و دندانپزشک زیبایی با تجربه تهران ، دکتر علی زرگانی با ما تماس بگیرید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

تاج دندان CEREC

در شرایط عادی، دریافت روکش دندان یک فرآیند طولانی است که نیاز به چندین بار مراجعه به دندانپزشک دارد. با روکش سنتی، دندانپزشک شما با استفاده از مواد آلژینات از دندان آسیب دیده شما تصویر می گیرد. بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران –  این برداشت ها ممکن است کثیف باشند و ممکن است چندین تلاش برای گاز گرفتن قالب برای درست کردن آن لازم باشد. پس از اینکه دندانپزشک شما برداشتی را که از آن راضی است دریافت کرد، باید برای ساخت آن به آزمایشگاه فرستاده شود که ممکن است ۲ تا ۳ هفته طول بکشد. در طول این مدت، دندانپزشک شما ممکن است یک روکش موقت برای محافظت از دندانی که کانال ریشه دریافت کرده است قرار دهد.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

با این حال، با روکش های دندان CEREC، No Gaps Dental می تواند تاج شما را در همان روز درمان ریشه با استفاده از فناوری پیشرفته قرار دهد. در این فرآیند، برداشت های دهان شما به صورت دیجیتالی گرفته می شود و به صورت الکترونیکی به کامپیوتر منتقل می شود و دقت دقیق را تضمین می کند. سپس دندانپزشک شما از یک دستگاه فرز در محل برای ایجاد روکشی استفاده می کند که از یک بلوک سرامیکی کاملاً مناسب است. دستگاه CEREC تنها حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد تا یک روکش دندان را تولید کند، و این امکان را برای شما فراهم می کند تا از قرار خود خارج شوید و تاج نهایی را در جای خود قرار دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ دندان کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین متخصص ایمپلنت, جوانب مثبت روکش دندان, دکتر کامپوزیت دندان تهران, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشک ترمیمی زیبایی کرج, دندانپزشک خوب کرج, دندانپزشک زیبایی کرج, دندانپزشکی زیبایی کرج, کامپوزیت ونير کرج, کامپوزیت ونیر دندان کرج, کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران, لمینت دندان کرج, متخصص ایمپلنت در تهران, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
لازم است بعد از عصب کشی دندان آن را روکش کنید:
نوشتهٔ بعدی
برای جلوگیری از پوسیدگی دندان لمینت دندان می تواند راه حلی باشد که به دنبال آن هستید:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225