دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

دندانپزشکی زیبایی متحول کننده زندگی

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

دندانپزشکی زیبایی متحول کننده زندگی

دندانپزشکی زیبایی کرج

مراقبت کامل از دندان، از چکاپ و تمیز کردن تا دندانپزشکی ترمیمی پیچیده و اصلاح لبخند که زندگی را تغییر می دهد.

من و یکی از بهترین دوستانم هر دو روکش چینی را با فاصله حدوداً شش تا هشت ماه دریافت کردیم. اما روکش های من باعث می شوند که دندان هایم ضخیم و حجیم به نظر برسند.

ما نزد یک دندانپزشک رفتیم و او از همان روکش روی هر دوی ما استفاده کرد. دوست من روکش گرفت تا دندان‌هایش بزرگ‌تر به نظر برسد، اما من روکش می‌خواستم، زیرا دندان‌هایم شکل ناهماهنگ و ناهمواری در لبه‌ها داشتند. لبخند دوستم زیبا به نظر می رسد، به همین دلیل از دندانپزشک او استفاده کردم.

او روکش های بدون آماده سازی دریافت کرد، بنابراین من همان نوع را درخواست کردم.

دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه و جراح دندانپزشک تهران  می باشند کهپزیبایی را برای شما به بهترین نحو تامین می کند.

من از نتایج حاصل از لبخندم (هشت روکش بالایی) ناامید هستم زیرا دندان هایم ضخیم و حجیم به نظر می رسند. دندانپزشک توضیح داد که گاهی اوقات این اتفاق با روکش های بدون آماده سازی می افتد. اما اگر دندانپزشک نتایج را می‌دانست، چرا به من نمی‌گوید چگونه به نظر می‌رسند؟ و بله، من روکش های موقت را امتحان کردم، اما به دندانپزشک اجازه دادم که من را متقاعد کند که به لبخند “پرتر” خود عادت خواهم کرد.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

روکش های چینی ضخیم و حجیم

ونیرهای چینی شما می توانند دندان های شما را ضخیم و حجیم جلوه دهند اگر دندان هایی با اندازه متوسط یا بزرگ دارید و دندانپزشک شما ابتدا آنها را آماده نمی کند. حتی روکش های فوق نازک – به نازکی ۰.۳ میلی متر – به دندان های شما ضخامت می بخشد و طول آنها را کمی افزایش می دهد.

دندانپزشکان زیبایی با آموزش های پیشرفته در زیبایی شناسی از چندین برند روکش استفاده می کنند و یکی را برای مطابقت با کیس و اهداف لبخند شما انتخاب می کنند. و آنها با سرامیست های چیره دست کار می کنند تا مطمئن شوند نتایج زیبایی به شما می دهند.

اگرچه دکتر علی زرگانی نیاز به معاینه دندان های شما دارد، اما حداقل آماده سازی احتمالاً راه حلی برای کمک به ونیرهای شما است که به خوبی قرار گرفته و طبیعی به نظر می رسند.

اصلاح ونیرهای ضخیم یا حجیم

اگر می خواهید ظاهر روکش های چینی ضخیم یا حجیم را اصلاح کنید، توصیه می کنیم با یک دندانپزشک زیبایی پیشرفته مشورت کنید. می توانید از دندانپزشک خود بخواهید ونیرهای شما را دوباره انجام دهد، اما بر اساس تجربه خود، احتمالاً دوباره از نتایج ناامید خواهید شد.

دندانپزشک زیبایی گزینه های درمانی شما را توضیح می دهد. و برخلاف دندانپزشک فعلی شما، آنها سعی نمی کنند شما را متقاعد کنند که در نهایت لبخند خود را دوست خواهید داشت. دندانپزشکان زیبایی ماهر روکش را به دندان های شما نمی چسبانند مگر اینکه مطمئن باشید لبخند شما دقیقاً همان طور است که می خواهید.
بهترین آرزوها برای لبخند زیبا.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

ونیرهای چینی

برچسب زده شده با: دندانپزشک زیبایی، دندانپزشک AACD باتون روژ، روکش های چینی دندانپزشک زیبایی باتون روژ، دندانپزشک زیبایی، دندانپزشک AACD لوئیزیانا، روکش های چینی، روکش های چینی حجیم، روکش های چینی ضخیم، روکش های چینی بیش از حد بزرگ، روکش های چینی بیش از حد بزرگ دندان ها در اندازه های مختلف، دندان ها با اندازه های مختلف روکش ها، روکش های ضخیم دندان

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

برای مشاوره با جراح و دندانپزشک زیبایی با تجربه تهران ، دکتر علی زرگانی با ما تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین دندانپزشک لمینت در تهران, بهترین مرکز کامپوزیت تهران, دکتر علی زرگانی, دکتر کامپوزیت دندان تهران, دندانپزشک خوب کرج, دندانپزشکی در فرمانیه, دندانپزشکی زیبایی کرج, دندنپزشک زیبایی فرمانیه, عصب کشی دندان کرج, کامپوزیت ونير کرج, کامپوزیت ونیر دندان کرج, لمینت دندان کرج, لمینت سرامیکی هالیودی کرج, متخصص ایمپلنت در تهران, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
آیا کاشت ایمپلنت دندان دردناک است؟
نوشتهٔ بعدی
۳ قسمت جایگزینی دندان چه چیزهایی هستند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225