دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

فرآیند ساخت لمینت دندان شامل مراحل مختلفی است:

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

فرآیند ساخت لمینت دندان شامل مراحل مختلفی است:

روش لمینت دندان

مرحله اول: در یک جلسه مراحل آماده سازی مورد نیاز روی دندان ها با دقت بالایی انجام می شود که با دقت میلی متری اندازه گیری می شود.

مرحله دوم: در همان جلسه، دندانپزشک شما یک مدل از هر دو دندان فک شما (حتی برای انجام لمینت فقط برای یک دندان فک) می سازد.

بقیه مراحل به جلسه دیگر حدود یک هفته بعد موکول می شود.

ضمناً مدل‌ها به لابراتوار دندان‌پزشکی ارسال می‌شوند، لمینت‌ها به صورت پوسته چینی نازک ساخته می‌شوند و در کوره یا سوهان بر روی بلوک چینی قرار می‌گیرند تا زیباترین، براق‌ترین و شفاف‌ترین آن‌ها و شبیه مینای دندان ساخته شود. لایه.

در جلسه دوم لمینت ها روی دندان ها قرار می گیرند و با چسباندن بسیار قوی با رزین somans روی سطح دندان می چسبند.

در صورت نصب صحیح در تمام مراحل، لمینت ها با دندان ها یکپارچه می شوند، هیچ شکاف و نابرابری وجود ندارد و می توانید از نخ دندان برای تمیز کردن دندان های طبیعی استفاده کنید.

بدیهی است برای ایجاد چهره طبیعی و حفظ سلامت لایه، دقت دندانپزشک و همکاری آزمایشگاه متخصص ضروری است و همچنین استفاده صحیح از مواد مناسب بسیار موثر و شایسته است.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

 دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران
دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

فرآیند ساخت لمینت دندان

تعمیر و نگهداری لمینت دندان

نگهداری از لمینت دندان بسیار ساده است و باید با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن معمولی، آنها را مانند دندان های اصلی خود در نظر بگیرید. معمولاً دندانپزشک استفاده از خمیر دندان فلوراید غیر ساینده را به شما پیشنهاد می کند. برای بررسی عملکرد لمینت و واکنش دهان شما به لمینت باید یک هفته پس از قسط به دندانپزشک مراجعه کنید. حتی اگر ممکن است با لمینت ها مشکلی نداشته باشید، اما باید پس از یک هفته برای بررسی سلامت دهان و دندان خود به دندانپزشک مراجعه کنید.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

اگر عادت به قروچه یا فشردن دندان های خود دارید، دندانپزشک به شما توصیه می کند که از محافظ دندان استفاده کنید تا از دندان در هنگام خواب در برابر گاز گرفتن محافظت کنید.

همچنین باید به طور مستمر به پزشک خود مراجعه کنید، زیرا لمینت چینی باید توسط خمیر مخصوص غیر ساینده صیقل داده شود. دندانپزشک شما باید در مدت زمان کوتاهی دندان های شما را چک کند تا بتواند هر نشانه کوچکی از خرابی را پیدا کند.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, دکتر علی زرگانی, روش لمینت دندان, لمینت دندان کرج, لمینت سرامیکی هالیودی کرج
نوشتهٔ پیشین
لمینت دندان چیست؟ و انواع لمینت های دندان چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تأثیر جنس دندان در لمینت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225