دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

آیا روکش ها دندان های واقعی شما را خراب می کنند؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

آیا روکش ها دندان های واقعی شما را خراب می کنند؟

روکش دندان شمال تهران

اگر با نحوه کار روکش های چینی آشنا هستید، می دانید که آنها می توانند راه بسیار خوبی برای رسیدن به لبخند ایده آل شما باشند. با این حال، بسیاری از بیماران دندانپزشکی زیبایی ما قبل از درمان از ما می‌پرسند که آیا روکش‌های چینی به دندان‌هایشان آسیب می‌زند، آسیب می‌زنند یا خراب می‌کنند.

نگران نباشید، پاسخ منفی است! ما در اینجا به طور مفصل در مورد علت صحبت خواهیم کرد، اما اگر در مورد دندانپزشکی زیبایی یا ونیرهای چینی سوالی دارید، با تیم ما صحبت کنید!

همچنین می توانید برای ملاقات با یکی از دندانپزشکان زیبایی ما و صحبت با جزئیات در مورد گزینه های خود، به صورت آنلاین وقت ملاقات درخواست کنید. اگر فقط به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، در مورد نحوه عملکرد روکش های چینی و تأثیر آنها بر روی دندان ها بخوانید!

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی  در زمره یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی تهران ، ماهدشت است ،با استفاده از روش هایی نظیر لمینیت، روکش های دندانی ، بلیچینگ دندان ، سفید کردن دندان ، دندانپزشک اطفال ، کودکان ، جرم گیری ، عصب کشی دندان ، اصلاح طرح لبخند ، کامپوزیت ونیر ، و… زیبایی را برای شما به بهترین نحو تامین می کند.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

آیا روکش دندان های واقعی شما را خراب می کند؟

نه، روکش های چینی دندان های طبیعی شما را خراب نمی کنند! در واقع، آنها طوری طراحی شده اند که روی دندان های شما قرار بگیرند و ظاهر زیبای طبیعی آن ها را افزایش دهند. اولین قدم برای درک این موضوع که روکش‌ها به دندان‌های واقعی شما آسیب نمی‌زنند یا آنها را خراب نمی‌کنند، این است که بدانید چگونه کار می‌کنند.

هنگامی که با یکی از دندانپزشکان زیبایی ما برای روکش های چینی ملاقات می کنید، ما روکش های شما را به گونه ای طراحی می کنیم که دقیقاً متناسب با لبخند شما باشد. چه به دنبال یک روکش باشید و چه برای کل لبخند خود، روکش های جدید شما برای یک تناسب سفارشی و کامل طراحی و ساخته شده اند.

روکش ها با مواد خاصی به دندان های طبیعی شما چسبانده می شوند که تحت نوع خاصی از نور سخت می شوند. پس از چسباندن آنها به دندان های شما، توسط دندانپزشک زیبایی ما شکل داده و صیقل داده می شوند تا کاملاً کامل شوند!

بنابراین اکنون که نحوه عملکرد روکش های چینی را مورد بحث قرار دادیم:

بیایید در مورد چگونگی تأثیر آنها بر دندان ها صحبت کنیم. اول از همه، موادی که برای چسباندن آنها به دندان استفاده می شود، برای دندان های طبیعی شما مضر نیست.  بهترین مراکز دندانپزشکی تهران – این به این معنی است که چسباندن روکش‌ها به دندان‌های شما آسیب نمی‌زند. روکش دندان شمال تهران –  دوم اینکه روکش های چینی مانند جلوی دندان های طبیعی شما از مینا ساخته نمی شوند.

این در واقع مزایایی به شما می دهد. مزیت اصلی این است که آنها مانند دندان های معمولی شما رنگ نمی گیرند. قهوه و مایعات تیره را به همراه داشته باشید، نمی توانید روکش های چینی جدید خود را لکه دار کنید!

آنها همچنین فوق العاده سخت هستند و باعث می شود نسبت به دندان های طبیعی شما در برابر آسیب مقاوم تر باشند. همه چیز نشان می دهد که نه، روکش دندان های واقعی شما را خراب نمی کند! در واقع از نظر مقاومت در برابر آسیب یا لکه شدن نسبت به دندان های طبیعی مزیت دارند.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
قیمت روکش های چینی چقدر است؟

بنابراین، فکر می کنید ممکن است به روکش های چینی علاقه مند باشید؟ فوق العاده! طبیعتاً سؤال بعدی بسیاری از بیماران ما این است که هزینه ونیرهای چینی چقدر است؟ خوب، هزینه ونیرهای چینی واقعاً به موقعیت خاص شما بستگی دارد.

ما آرزو می کنیم که بتوانیم پاسخی آسان و تضمینی برای این سوال ارائه دهیم، اما واقعاً لازم است که یکی از دندانپزشکان زیبایی ما برای تعیین هزینه، شما را برای روکش های چینی ارزیابی کند. هزینه بر اساس وضعیت دندان‌ها، فک‌تان و تعداد روکش‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید متفاوت است.

بسته به ارائه‌دهنده بیمه‌تان، ممکن است بتوانید بخشی از این روش را از طریق بیمه پرداخت کنید. برخی از بیماران ونیر را روی تمام دندان های خود قرار می دهند. برخی دیگر ترجیح می دهند روکش ها را فقط روی دندان های بالایی قرار دهند. برخی فقط روی ۶ یا ۸ دندان ونیرهای چینی می خواهند که واقعاً هنگام لبخند زدن ظاهر می شوند.

در مورد روکش ها کنجکاو هستید؟ با یکی از دندانپزشکان زیبایی ما صحبت کنید!

آیا می خواهید در مورد اینکه آیا روکش ها ممکن است برای شما مناسب باشند بیشتر بدانید.

www.dralizargani.com, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک لمینت در تهران, بهترین متخصص ایمپلنت, بهترین مرکز کامپوزیت در تهران, دکتر کامپوزیت دندان تهران, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشک در شمال تهران, دندنپزشک زیبایی فرمانیه, روکش دندان شمال تهران, متخصص ایمپلنت در تهران, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
پروتزهای ایمپلنت ثابت تنها در یک روز آیا امکان پذیر است؟
نوشتهٔ بعدی
۲ نوع دستگاه پروتز دندان چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225