علائم پوسیدگی دندان چیست⁉️

?علائم پوسیدگی دندان چیست⁉️

✅پوسیدگی دندان معمولاً هیچ علائم اولیه‌ای ندارد❌ و این موضوع دلیل اهمیت مراجعه مرتب به دندان‌پزشکی را آشکار می‌کند?با مراجعه منظم به دندان‌پزشکی و انجام رادیوگرافی به‌صورت دوره‌ای، می‌توان پوسیدگی دندان را در مراحل اولیه تشخیص داد? با این کار همچنین می‌توان پیش‌ازاین که پوسیدگی تا جایی پیشرفت کند که باعث بروز علائم شود? مراقبت از دندان و درمان آن را شروع کرد❗

✅با پیشرفت پوسیدگی دندان? حفره‌ی ایجادشده در دندان به ریشه‌ی دندان نزدیک‌تر می‌شود☹️ و باعث درد دندان می‌شود. این درد به‌تدریج بیشتر می‌شود? به‌خصوص در هنگام قرار گرفتن دندان ?در معرض گرما، سرما، غذاها ?و نوشیدنی‌های شیرین? شدت پیدا می‌کند❗ درصورتی‌که حفره‌ی ایجادشده در دندان به‌اندازه‌ی کافی گسترش پیدا کند? می‌تواند باعث شکسته شدن قسمتی از دندان شود? درنتیجه یک سوراخ بزرگ و قابل‌رؤیت روی دندان به وجود می‌آید? هم‌چنین ممکن است دندان نسبت به قرار گرفتن در معرض فشار در هنگام جویدن غذا، حساس شود❗بوی بد دهان یا احساس مزه‌ی بد در دهان نیز از دیگر علائم پوسیدگی دندان‌ها هستند⚠️ پوسیدگی دندان‌های جلو بیشتر قابل‌رؤیت است? و به شکل لکه‌های قهوه‌ای‌رنگ یا سیاه‌رنگ روی دندان دیده می‌شود? پوسیدگی در سایر دندان‌ها معمولاً بدون استفاده از اشعه ایکس قابل‌رؤیت نیست??‍♀️

??‍⚕️ دکتر علی زرگانی

جراح  دندانپزشک کرج

? لامینیت، وینر، ترمیمی
?ایمپلنت، درمان ریشه

جهت کسب اطلاعات تماس، آدرس به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

آدرس مطب دکتر علی زرگانی کرج, اصلاح طراحى لبخند کرج, اصلاح طرح لبخند با كامپوزيت کرج, اصلاح طرح لبخند کرج, اصلاح لبخند لثه ای کرج, بلیچینگ بدون حساسیت دندانها کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ دندان کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بلیچینگ مطب کرج, بیوگرافی دکتر علی زرگانی کرج, پست کور ان پی جی کرج, پست کور دندان کرج, پست کور فلزی کرج, پست کور کانین کرج, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, درمان ریشه ای کرج, درمان ریشه بدون درد کرج, درمان ریشه دندان کرج, درمان ریشه دندانپزشکی کرج, درمان ریشه کرج, دکتر علی زرگانی برترین جراح و دندانپزشک در کرج, دکتر علی زرگانی بهترین جراح و دندانپزشک کرج, دکتر علی زرگانی دندانپزشک خوب و عالی کرج, دکتر علی زرگانی دندانپزشکی کرج, دنداپزشکی کرج, دندان کرج, دندانپزشک ترمیمی زیبایی کرج, دندانپزشک جراح کرج, دندانپزشک خوب کرج, دندانپزشک زیبایی کرج, دندانپزشک کرج, دندانپزشکی زیبایی کرج, دندانپزشکی عصب کشی کرج, دندانپزشکی کامپوزیت ونیر کرج, دندانپزشکی کرج, روت کانال تراپی کرج, روت کانال دندان کرج, روت کانال دندان مجدد کرج, روت کانال دندانپزشکی کرج, روت کانال کرج, روکش دندان کرج, سفیدکردن دندان کرج, سیستم نوبت دهی اینترنتی دکتر علی زرگانی جراح و دندانپزشک کرج, سیستم نوبت دهی دکتر علی زرگانی کرج, شماره دکتر علی زرگانی کرج, طرح لبخند زیبا کرج, طرح لبخند طبیعی کرج, طرح لبخند هالیوودی کرج, عصب کشی با دستگاه روتاری کرج, عصب کشی بدون درد کرج, عصب کشی بزرگسالان کرج, عصب کشی تخصصی کرج, عصب کشی درمان ریشه کرج, عصب کشی دندان عفونی کرج, عصب کشی دندان کرج, عصبکشی با روتاری کرج, عصبکشی بدون درد, عصبکشی دندان کرج, عصبکشی کرج, عصبکشیدندان کرج, کامپوزیت بدون تراش کرج, کامپوزیت زیبایی دندان کرج, کامپوزیت ونير کرج, کامپوزیت ونیر دندان کرج, لمینت دندان کرج, لمینت سرامیکی هالیودی کرج, مطب دکتر علی زرگانی کرج, معالجه ریشه دندان کرج, معالجه ریشه کرج عصب کشی مجدد کرج, نوبت دهی دکتر علی زرگانی کرج
?❌تأثیر سیگار بر روی دندان ها?❌
لامینیت دندان | تهران فرمانیه