دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

مزایا و معایب لمینت دندان چیست؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

مزایا و معایب لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان فرمانیه

لمینت های دندان بسیار شبیه روکش های دندانی هستند. برخی از افراد می خواهند به جای روکش لمینت تهیه کنند. این نوع ترمیم دندان می تواند در مواد کامپوزیت یا پرسلن ارائه شود. اگر به فکر تهیه لمینت دندان هستید، در اینجا چند مزایا و معایب وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

جوانب مثبت لمینت دندان

لمینت های دندان همیشه بهترین گزینه برای بهبود لبخند بوده است. دریافت لمینت مزایای زیادی دارد. قرار دادن این پوسته های نازک و سفارشی روی هر دندان می تواند هرگونه لکه یا تغییر رنگ را پنهان کند. اگر درمان‌های سفیدکننده دندان مؤثر نباشد، مردم اغلب به آنها متوسل می‌شوند.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

لکه های دندانی ناشی از فلوراید بیش از حد و داروهای تجویزی بیش از حد سرسخت و عمیق هستند. روش های معمولی سفید کردن دندان ها دیگر نمی توانند لکه ها را پاک کنند. ممکن است ناامید کننده به نظر برسد، اما لمینت دندان می تواند کمک کند. لمینت های با رنگ روشن تر می توانند دندان ها را با لکه های عمیق بپوشانند.

برخی از موقعیت‌های غیرمنتظره منجر به شکستگی، ساییدگی یا شکستگی دندان‌ها می‌شوند. اینجاست که لمینت ها می توانند یک راه حل سریع باشند. لمینت ها می توانند تراشه یا هر نوع آسیبی را پنهان کنند. این ترمیم ها می توانند یک دندان یا حتی چندین دندان را بهبود بخشند. لمینت دندان فرمانیه

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

لمینت های دندانی همچنین می توانند دندان های ناهموار و نامرتب را ترمیم کنند. اینها حتی می توانند دهانه ها و برآمدگی ها را درمان کنند. برش دادن مقدار کمی از مینای دندان به پوسته های نازک کمک می کند تا بهتر روی سطوح دندان بمانند. همچنین به جلوگیری از ازدحام بیش از حد کمک می کند. بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

لمینت ها همچنین می توانند فاصله بین دندان ها را از بین ببرند. این شکاف ها می تواند منجر به جابجایی دندان و زوال استخوان فک شود. قرار دادن لمینت روی دندان ها می تواند آن شکاف های کوچک را ببندد. این می تواند از بروز مشکلات بیشتر دندانی جلوگیری کند.

این ترمیم های دندانی می توانند با رنگ طبیعی دندان مطابقت داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد تا بدون هیچ مشکلی در دهان ترکیب شوند. بیماران حتی می توانند سطح سفیدی را انتخاب کنند. اثرات لمینت دندان دائمی است. دیگر نیازی به تغییر شکل یا تنظیمات نیست.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

معایب لمینت دندان

انتخاب لمینت یک تصمیم بزرگ است. انجام این ترمیم ها نیازمند تعهد مادام العمر است. درمان دائمی است. هر پوسته به هر دندان می چسبد. اگر یک پوسته از بین برود، تعمیر نمی تواند اتفاق بیفتد.

حتی اگر پوسته ها چینی باشند، بیمار همچنان باید مراقب انتخاب های غذایی باشد. بیمار نمی تواند غذاهای ترد یا سفت بخورد. این مواد ممکن است پوسته ها را بشکنند. هنگامی که پوسته ها ترک خورده یا شکسته می شوند، هیچ راهی برای تعمیر آنها وجود ندارد.

مقداری حساسیت دندان به دما وجود خواهد داشت. از این گذشته، دندانپزشک باید برخی از لایه های مینای دندان را بتراشد. این می تواند درجاتی از ناراحتی ایجاد کند. یکی دیگر از نکات منفی ایجاد حفره است. افرادی که لمینت های دندانی دارند هنوز هم می توانند پوسیدگی دندان در زیر پوسته داشته باشند. به همین دلیل است که مراقبت بهینه از دندان برای این لمینت ها الزامی است.

لمینت های دندان برای افرادی که دندان های ضعیف و پوسیده دارند مناسب نیستند. اینها برای کسانی که پریودنتیت دارند نیز مناسب نیستند. افرادی که لایه مینای نازکی دارند نباید لمینت ها را انتخاب کنند. اگر دندانپزشک برای چسباندن پوسته ها به عاج دندان بکشد، درد بیشتری خواهد داشت. لمینت دندان فرمانیه

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

انتخاب لمینت دندان مزایا و معایبی دارد؟

آسیب یا لکه های دندانی می تواند افسرده کننده باشد. یک راه سریع برای ترمیم دندان، قرار دادن لمینت های دندانی روی دندان های آسیب دیده است. این ترمیم های نازک نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. اطمینان از اینکه لمینت های دندان شما در شرایط خوبی هستند، به تعهد نیز نیاز دارد. به این ترتیب، می توانید مزایا را به حداکثر برسانید و از جنبه های منفی جلوگیری کنید.

برای مشاوره با جراح و دندانپزشک زیبایی با تجربه تهران ، دکتر علی زرگانی با ما تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین متخصص ایمپلنت, بهترین مرکز کامپوزیت در تهران, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, دکتر علی زرگانی, دندانپزشک خوب کرج, دندانپزشک در شمال تهران, دندانپزشک زیبایی کرج, دندانپزشکی در فرمانیه, دندانپزشکی زیبایی کرج, دندنپزشک زیبایی فرمانیه, کامپوزیت ونیر دندان کرج, لمینت دندان فرمانیه, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
۳ مزیت برتر انتخاب دندانپزشک خانوادگی
نوشتهٔ بعدی
۵ نکته برای قرار دادن یک قرار ملاقات با دندانپزشک در برنامه شلوغ خود

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225