دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

آیا کاندیدای خوبی برای کاشت دندان خواهم بود؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

آیا کاندیدای خوبی برای کاشت دندان خواهم بود؟

کاندید کاشت دندان

بخش قابل توجهی از ارزیابی های قبل از جراحی با متخصصان مختلف حول ارزیابی کاندیداتوری شما برای ایمپلنت دندان می چرخد.

کاندیدای ایده آل کسی است که از سلامت عمومی خوب و همچنین سلامت دهان و دندان کافی برخوردار باشد. در حالت ایده‌آل، لثه‌های سالم (بدون بیماری پریودنتال) و استخوان فک قوی (در ادامه در مورد آن بیشتر خواهیم شد) دارید. هر دو برای حمایت از ایمپلنت (پروتز) مهم هستند.

شما معمولا واجد شرایط ایمپلنت دندان هستید، خواه یک یا همه دندان های خود را از دست داده باشید. زمانی که به دندان های بیشتری نیاز دارید، قیمت هر دندان کاهش می یابد.

با این حال، گروه های خاصی از مردم وجود دارند که نیاز به بررسی بیشتر دارند.

اگر دیابت دارید (چه نوع ۱ یا ۲)، ممکن است نیاز به معاینات بیشتری داشته باشید. شما نیاز به کنترل دقیق قند خون خود دارید تا مطمئن شوید که روند بهبود طبق برنامه پیش می رود. نقص سیستم ایمنی ممکن است شما را رد صلاحیت کند زیرا توانایی شما را برای بهبودی به خطر می اندازد.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

 

اگر باردار هستید، ممکن است به شما گفته شود که قبل از خود جراحی تا بعد از زایمان صبر کنید.

آیا به پیوند استخوان نیاز دارید؟ می تواند روزها یا ماه ها را اضافه کند.

ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی در فک شما ساخته می شوند. استخوان فک شما باید از آنها حمایت کند تا ایمپلنت ها به درستی عمل کنند.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

 

قبلاً خوانده اید که به یک پریودنتیست مراجعه خواهید کرد که فک شما را معاینه خواهد کرد. آنها این کار را انجام می دهند تا مطمئن شوند که استخوان به اندازه کافی ضخیم است تا ایمپلنت را برای مدت طولانی نگه دارد. اگر تشخیص دهند که نمی توانید، سپس تصمیم می گیرند که آیا به پیوند استخوان نیاز دارید یا خیر.

پیوند استخوان یک عمل جراحی است که شامل پیوند بافت استخوانی است. در این صورت، برای تقویت یا ضخیم شدن آن، بافت را به استخوان فک خود پیوند می زنید. استخوان مورد استفاده ممکن است از جای دیگری در بدن شما یا مصنوعی باشد.

اتفاق بعدی بستگی به میزان پیوند مورد نیاز دارد. انجام پیوندهای مهم ممکن است روزها یا ماه ها طول بکشد. استفاده از مواد مصنوعی سریعتر عمل می کند زیرا نیازی به رشد مجدد استخوان ندارید.

در مواردی که پیوند مصنوعی و مستقیم باشد، ممکن است پیوند را در روز جراحی ایمپلنت خود انجام دهید. با این حال، ممکن است از قبل به یک یا چند قرار ملاقات نیز نیاز داشته باشید. تیم مراقبت شما می تواند برنامه ای را که برای شما بهترین کار را انجام می دهد، توضیح دهد.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین متخصص ایمپلنت, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, دکتر علی زرگانی, کامپوزیت ونیر دندان کرج, کاندید کاشت دندان
نوشتهٔ پیشین
در هنگام انجام جراحی ایمپلنت چه انتظاری باید داشت؟
نوشتهٔ بعدی
در طول جراحی ایمپلنت دندان چه انتظاری دارید؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225