دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

آیا به دنبال بهبود چشمگیر لبخند خود هستید؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

آیا به دنبال بهبود چشمگیر لبخند خود هستید؟

بهبود چشمگیر لبخند

روکش‌ها می‌توانند تغییرات باورنکردنی در شکل و سفیدی دندان‌های شما ایجاد کنند و لبخندی درخشان‌تر به شما بدهند که می‌توانید نسبت به آن اطمینان داشته باشید – اما چگونه؟ روکش دقیقا چیست و چگونه کار می کند؟ به خواندن ادامه دهید، و ما به شما نکات دندانی روکش‌ها و اینکه چگونه می‌توانند لبخند شما را بهبود بخشند، ارائه می‌کنیم.

ونیرها چیست؟

ونیرها پوسته های نازکی هستند که به صورت سفارشی با دهان و دندان شما مناسب هستند. روکش ها با یک ماده چسبانده می شوند یا با یک ماده پوشانده می شوند و سپس با نور پخت با شدت بالا خشک می شوند. به جای پوشاندن کل دندان، روکش ها روی قسمت قابل مشاهده دندان شما قرار می گیرند تا بیشترین ارزش زیبایی را داشته باشند. این یعنی دندان هایی جذاب و طبیعی.

از ونیرها می توان برای ترمیم دندان های بریده، زرد، کج، فرسوده یا ناهموار استفاده کرد. از ونیرها همچنین می توان برای تعمیر دندان هایی با فاصله غیر طبیعی که دارای شکاف های بزرگ و نامطلوب هستند استفاده کرد. روکش‌ها یکی از جنبه‌های دندانپزشکی زیبایی محسوب می‌شوند و روکش‌های شما را می‌توان برای انجام هر کاری که می‌خواهید سفارشی کرد و می‌تواند لبخند شما را تا جایی که می‌خواهید کامل کند. انواع روکش ها چند نوع مختلف روکش برای انتخاب وجود دارد و هر کدام مزایا و معایبی دارند.

ونیرهای کامپوزیت – به عنوان رایج‌ترین نوع، ونیرهای کامپوزیت در طول ملاقات شما اعمال می‌شوند. این روکش ها مشکلات زیبایی کوچک مانند دندان های شکسته یا ترک خورده را برطرف می کنند. همچنین می‌توان از ونیرهای کامپوزیت برای رفع کجی خفیف دندان‌ها و پر کردن شکاف‌های جزئی بین دندان‌های جلو استفاده کرد.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

این روکش‌ها معمولاً مقرون به صرفه‌تر از روکش‌های چینی هستند و دوره درمان کوتاه‌تر است، با این حال، روکش‌های کامپوزیت آن ظاهری که از مواد دیگر می‌گیرید را نمی‌دهند و در برابر لکه مقاوم نیستند. با این حال، اگر یک روال بهداشتی عالی دارید، ونیرهای کامپوزیت ممکن است برای شما مناسب باشند.

روکش‌های چینی – اثر تغییردهنده‌ای که روکش‌های چینی می‌توانند برای شما فراهم کنند شگفت‌انگیز هستند و ارزش سرمایه‌گذاری را دارند. روکش های پرسلن برای ایجاد لبخند ایده آل برای شما نیاز به جلسات متعدد (از جمله مشاوره) دارند.

روکش های چینی مجموعه ای منحصر به فرد از دندان ها هستند که متناسب با دهان شما و شکل و رنگ دندان مورد نظر شما طراحی شده اند. این ها همچنین در برابر لکه مقاوم هستند و برای دندان هایی که مشکلات دندانی خفیف و شدید مانند ترک یا تغییر رنگ دارند، عالی هستند. بنابراین، اگر به دنبال لبخندی ماندگار هستید، چینی انتخاب مناسبی برای شماست.

ونیرهای فوری – محیطی شاد بین ونیرهای چینی و کامپوزیت. روکش‌های فوری، روکش‌های از پیش ساخته‌شده‌ای هستند که انواع مختلفی از جمله سایه‌های سفید، شکل‌ها و سبک‌های دندان‌ها را می‌توان انتخاب کرد. دندانپزشک شما کار خواهد کرد تا ظاهر دهان شما را با دندان هایی که انتخاب می کنید مطابقت دهد.

روکش‌های فوری را می‌توان در طول یک بار بازدید اعمال کرد، اما نکته منفی این است که روکش‌های سفارشی و سفارشی دریافت نمی‌کنید. با توجه به مقاومت در برابر لکه، کیفیت آن به خوبی پرسلن نیست، اما این روکش ها هنوز هم جلوه دلخواه و لبخندی زیبا می دهند.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

مراقبت از ونیرهای خود
حتی اگر آنها «دندان‌های واقعی» شما نیستند، همچنان باید مانند دندان‌های طبیعی خود از آنها مراقبت کنید. دندانپزشکان توصیه می کنند که مسواک بزنید و نخ دندان را با استفاده از خمیردندان فلورایددار غیر ساینده و نخ دندان آسان گیر کنید.

ونیرها دائمی نیستند و حتی اگر در مراقبت از آنها دقیق باشید، نیاز به تعویض دارند، اما با رعایت یک روال بهداشت دهان و دندان، می‌توانید عمر ونیرهای خود را افزایش دهید.

مانند دندان های طبیعی خود، غذاهایی را که لکه زا هستند، مانند قهوه، چای های خاص، سیگار کشیدن و سایر فعالیت های مضر محدود کنید.

 تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما مناسب است. امروز با ما تماس بگیرید!

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ دندان کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهبود چشمگیر لبخند, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین دندانپزشک لمینت در تهران, بهترین متخصص ایمپلنت, بهترین مرکز کامپوزیت تهران, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, دکتر علی زرگانی, دندانپزشک خوب کرج, دندانپزشکی در فرمانیه, کامپوزیت ونیر دندان کرج
نوشتهٔ پیشین
ایمپلنت های دندانی در مقابل پروتزهای مصنوعی: چه چیزی برای شما مناسب است؟
نوشتهٔ بعدی
قرار دادن تاج روی ایمپلنت های دندانی چگونه است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225