دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

۵ چیزی که در مورد ایمپلنت دندان به شما نمی گویند!

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

۵ چیزی که در مورد ایمپلنت دندان به شما نمی گویند!

بهترین ایمپلنت دندان تهران

احتمالاً در طول ملاقات خود با دندانپزشک متون یا مدل های متعددی در مورد تاج، دندان مصنوعی و بریس دیده اید. ایمپلنت دندان چطور؟ ممکن است همه چیزهایی را که باید در مورد این گزینه درمانی زیبایی دندان محبوب ندانید. ایمپلنت های دندانی پروتزهایی هستند که جایگزین دندان های شکسته یا از دست رفته می شوند.

اکثر آنها از تیتانیوم ساخته شده اند زیرا این فلز زیست سازگار است، به این معنی که بدن شما آن را پس نمی زند. در اینجا مواردی وجود دارد که آنها در مورد ایمپلنت دندان به شما نگفته اند.

بدون حفره بیشتر! – مزیت قابل توجه ایمپلنت های دندانی این است که پس از کاشت آنها، دیگر نگران حفره های آن دندان نخواهید بود. این بدان معنا نیست که شما نباید به بهداشت دهان و دندان توجه کنید. مشابه دندان های واقعی، باید مرتب مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

آنها بهترین گزینه برای دندان های از دست رفته یا از کار افتاده شما هستند – ایمپلنت های دندانی بدون آسیب رساندن به دندان های سالم جایگزین دندان های آسیب دیده شما می شوند. آنها همان فضای اشغال شده توسط دندان اصلی را اشغال می کنند. بنابراین، هیچ شکاف یا شلوغی بیش از حد دندان ها وجود نخواهد داشت.

بهترین ایمپلنت دندان تهران را از اینجا بشناسید.

ایمپلنت دندان یک راه حل فوق العاده برای دندان از دست رفته یا از کار افتاده شما است.

آنها بالاترین میزان موفقیت را دارند- اکثر دندانپزشکان از ایمپلنت های دندانی به دلیل درصد موفقیت بالای آنها در مقایسه با سایر گزینه های درمان دندانی حمایت می کنند.

آنها می توانند سلامت عاطفی و جسمی شما را بهبود بخشند – اگر دندان مصنوعی دارید یا دندان های شما از کار افتاده است، احتمالاً نگران غذاهایی هستید که می خورید، یا وقتی در جمع همکاران یا دوستان هستید، دندان مصنوعی می افتد.

این نگرانی ها می تواند شما را به خودآگاهی برساند و ممکن است در حضور دیگران از خوردن غذا اجتناب کنید. ایمپلنت های دندانی به شما این امکان را می دهند که غذاهای مورد علاقه خود را بخورید و با دوستان و همکاران خود تعامل داشته باشید بدون اینکه ترسی از اینکه آن ها در مورد دندان مصنوعی شما باخبر شوند.

ایمپلنت های دندانی به طور دائم روی استخوان فک شما محکم می شوند. از این رو، آنها نمی توانند سقوط کنند.

این روش کاملاً بدون درد است – داشتن تیتانیوم روی استخوان فک دردناک به نظر می رسد. با این حال، این روش باعث درد کمی می شود. کمترین درد بعد از عمل وجود دارد و می توانید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به سر کار خود بازگردید.

همین امروز با دندانپزشک خود تماس بگیرید تا در مورد گزینه های ایمپلنت دندان خود صحبت کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

 

www.dralizargani.com, بهترین ایمپلنت دندان تهران, بهترین دندانپزشک زیبایی فرمانیه, بهترین متخصص ایمپلنت, بهترین مرکز کامپوزیت تهران, دکتر کامپوزیت دندان تهران, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشک در شمال تهران, دندانپزشکی کامپوزیت ونیر کرج, عصب کشی دندان کرج, کامپوزیت ونیر دندان کرج
نوشتهٔ پیشین
آیا من کاندید خوبی برای ایمپلنت دندان هستم؟
نوشتهٔ بعدی
آنچه در مورد عوارض و شکست ایمپلنت دندان باید بدانید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225