دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

آیا جراجی ایمپلنت دندان با درد همراه است؟ بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت های دندانی مزایای متعددی دارد. ایمپلنت‌های دندانی نه تنها شبیه دندان‌های طبیعی شما هستند، بلکه مانند آن‌ها عمل می‌کنند.

با این حال:

هر زمان که کلمه “جراحی” با چیزی مرتبط باشد، معنای منفی دارد.

با جراحی ایمپلنت دندان، بسیاری از بیماران ما از ما می پرسند: “آیا کاشت ایمپلنت دندان دردناک است؟”

دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

آیا جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟

مرحله ۱: با بی حسی موضعی بی حس خواهید شد. تا زمانی که ناحیه دندان کاملاً بی‌حس نشود، عمل را شروع نمی‌کنیم.

مرحله ۲: فضایی در لثه و استخوان فک شما برای پست تیتانیوم (ایمپلنت دندان) ایجاد می شود. دندانپزشکان ما از برنامه ریزی کامپیوتری سه بعدی برای قرار دادن دقیق ایمپلنت ها برای نتایج قابل پیش بینی و طولانی مدت استفاده می کنند.

مرحله ۳: پست درج و ایمن می شود. یک کلاه در بالای آن قرار داده می شود تا در طول چند ماه آینده آن را ایمن نگه دارد. گاهی اوقات ممکن است برای کمک به بهبود لثه ها به یک یا دو بخیه نیاز داشته باشید.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

نکته کلیدی که در اینجا باید روی آن تمرکز کرد مرحله اول است: بی حس شدن با بی حسی موضعی. این اساساً پاسخ به سؤال شما است که “آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟”

بی حسی موضعی اعصاب اطراف ناحیه ایمپلنت دندان را بی حس می کند. با اعصاب بی‌حس، می‌توانید انتظار داشته باشید که هیچ دردی در طول عمل ایمپلنت دندان احساس نکنید.

ممکن است گاهی احساس فشار کنید، اما نباید باعث ناراحتی شما شود.

برای بیمارانی که با روش های دندانپزشکی اضطراب دارند، آرامبخش خوراکی در دسترس است.

www.dralizargani.com, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشکی در فرمانیه
محافظت از ایمپلنت های دندانی بعد از جراحی آن ها
آیا من کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت دندان هستم؟