دندانپزشک در شمال تهران | دکتر لمینت در تهران

وقتی ایمپلنت شما می شکند چه کاری باید انجام دهید؟ بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

وقتی ایمپلنت شما می شکند چه کاری باید انجام دهید؟ بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

اکثر مردم هرگز مشکلی را با ایمپلنت دندان خود تجربه نمی کنند، اما مهم است که بدانید در صورت شکستگی ایمپلنت چه کاری باید انجام دهید. ایمپلنت دکتر علی زرگانی ، مراحلی را که باید در صورت مشاهده مشکل در ایمپلنت دندانی خود انجام دهید، توضیح می دهد و درباره ترمیم ایمپلنت صحبت می کند.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

علت شکستگی ایمپلنت چیست؟

اگر ایمپلنت های دندانی قبل از اینکه به طور کامل استخوانی شده یا به استخوان فک متصل شوند، فشار زیادی به آن ها وارد شود، ممکن است بشکنند. سایر قسمت های دندان جدید شما نیز ممکن است بشکند. ساییدگی و پارگی می تواند باعث شکستن اباتمنت، قطعه کوچکی که ایمپلنت شما را به تاج شما متصل می کند، شود. اگر ایمپلنت شما کاملاً درست نیست، مشکل ممکن است به دلیل شکستگی پیچ در اباتمنت نیز باشد.

تاج دندانی که در بالای خط لثه شما قابل مشاهده است باید تقریباً هر ۱۰ تا ۱۵ سال یا بیشتر تعویض شود. اگر غذاهای خیلی سفت می خورید، یخ می جوید یا از دندان های خود برای باز کردن بسته ها استفاده می کنید، ممکن است تاج شما آنقدر دوام نیاورد.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

دندانپزشک در شمال تهران | دکتر لمینت در تهران

دندانپزشک در شمال تهران | دکتر لمینت در تهران

ایمپلنت چگونه ترمیم می شود؟

اگر خود ایمپلنت شکسته است، تنها انتخاب آن برداشتن آن و جایگزینی آن با یک ایمپلنت جدید است. برخی از افراد قبل از دریافت ایمپلنت دندانی جدید به پیوند استخوان نیاز دارند. پیوندهای استخوانی استخوان فک شما را تقویت و عمیق می کنند و اطمینان حاصل می کنند که به اندازه کافی قوی برای حمایت از ایمپلنت خواهد بود. اگر به پیوند استخوان نیاز دارید، باید چند ماه صبر کنید تا ایمپلنت در دهان شما قرار گیرد.

اگر اباتمنت یا پیچ شکسته شود، فقط باید آن قسمت های ایمپلنت را تعویض کنیم، نه خود ایمپلنت را. هنگامی که یک تاج ترک می خورد یا می شکند، در دفتر گلن ریج از دهان شما اثری می گیریم. از قالب‌ها برای ایجاد تاج‌هایی استفاده می‌شود که متناسب با فضای دهان شما باشد و کاملاً طبیعی به نظر برسد.

ایمپلنت های دندانی با مراقبت مناسب می توانند تا پایان عمر باقی بمانند.

چگونه می توانم از شکستگی ایمپلنت جلوگیری کنم؟

اگر ایمپلنت های همان روز دریافت کرده اید، مهم است که در ابتدا فشار زیادی به دندان ها وارد نکنید. پیروی از دستورالعمل هایی که بعد از عمل دریافت کرده اید بسیار مهم است. دندان قروچه می تواند به ایمپلنت و تاج شما فشار وارد کند. خوشبختانه، با پوشیدن محافظ شب هنگام خواب می توان این مشکل را برطرف کرد.

اگر مشکلی در ایمپلنت خود دارید یا نیاز به ترمیم ایمپلنت دارید، با دکتر علی زرگانی در زعفرانیه تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران, دکتر علی زرگانی, دندانپزشک در شمال تهران, کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
ایمپلنت دندان در بهترین دندانپزشکی زیبایی فرمانیه
نوشتهٔ بعدی
کشیدن دندان عقل قبل از ارتودنسی دندان ها

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225