دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

قرار دادن تاج روی ایمپلنت های دندانی چگونه است؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

قرار دادن تاج روی ایمپلنت های دندانی چگونه است؟

تاج روی ایمپلنت های دندانی

هنگامی که قصد انجام جراحی ایمپلنت دندان را دارید، ممکن است در مورد مراحل بعد از جراحی اولیه ایمپلنت در دهان خود کنجکاو باشید. مرحله بعدی قرار دادن تاج روی ایمپلنت های دندانی است. تاج روی ایمپلنت می‌نشیند و با هم کار می‌کند تا به دندان‌های جدید شما کمک کند تا مانند یک دندان طبیعی عمل کنند و احساس کنند.

روش قرار دادن تاج

پس از اینکه ایمپلنت های دندانی در استخوان ادغام شدند، دندانپزشک جراحی دیگری را برنامه ریزی می کند. در طی این جراحی، آنها بالای ایمپلنت را در معرض دید قرار می دهند و یک یقه روی آن قرار می دهند تا به هدایت بافت لثه برای بهبودی مناسب کمک کند. هنگامی که بافت لثه بهبود یافت، یقه آن برداشته می شود و با اباتمنت جایگزین می شود.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

قبل از انجام این کار، دندانپزشک شما از اباتمنت برای کمک به ساخت تاج دندانی ایمپلنت برداشت می کند. این قالب‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که تاج به طور ایمن روی ایمپلنت دندان شما قرار گیرد تا شکاف ایجاد شده در اثر از دست دادن دندان را بپوشاند.

تاج های موقت

قبل از اینکه تاج دائمی شما ساخته شود، دندانپزشک یک تاج موقت روی ایمپلنت قرار می دهد. این باید قبل از قرار دادن تاج دائمی برداشته شود. ممکن است از یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن ناحیه اطراف ایمپلنت های دندانی قبل از برداشتن تاج استفاده شود. تمام آثار سیمان دندان قبل از قرار دادن ایمپلنت های دائمی از روی ایمپلنت پاک می شود.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

اطمینان از تناسب خوب

قبل از اینکه دندانپزشک روی تاج دائمی شما را قفل کند، بررسی می کند که از تناسب مناسب آن اطمینان حاصل کند. این فرآیند با قرار دادن تاج روی ایمپلنت بدون سیمان کردن یا پیچاندن آن در جای خود انجام می شود. اگر تاج به درستی جا نیفتد، آن را تا رسیدن به تناسب مورد نظر کوتاه می کنند.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

قرار دادن تاج دائمی

در این مرحله دندانپزشک روکش را مهر و موم می کند. هنگامی که از سیمان استفاده می شود، سیمان دندان را داخل تاج قرار می دهند و آن را روی ایمپلنت های دندانی شما قرار می دهند. پس از چند دقیقه، سیمان باید در جای خود قرار گیرد. اگر سیمان اضافی باقی مانده باشد، آن را تمیز می‌کنند و آن‌ها نیش شما را دوباره بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که به درستی جا می‌شوند.

اگر دندانپزشک شما از مکانیزم پیچ استفاده می کند، تاج را روی اباتمنت می پیچد تا جایی که محکم شود. روکش‌های پیچ‌دار خیلی راحت‌تر از روکش‌های سیمانی جدا می‌شوند.

مراقبت از تاج های خود

پس از قرار دادن روکش های دائمی، دندانپزشک شما دستورالعمل های مراقبت های بعدی را ارائه می دهد. بسته به مکانیسمی که برای محکم کردن روکش ها در محل استفاده شده است، دستورالعمل های مراقبت پس از آن ممکن است متفاوت باشد. چسبندگی سیمان دندان ممکن است چند ساعت طول بکشد، که ممکن است شما را از استفاده از روکش برای حداقل ۲۴ ساعت منصرف کند. آنها همچنین ممکن است توصیه کنند که روز بعد پس از سفت شدن کامل سیمان دوباره نیش خود را بررسی کنید.

قرار دادن روکش های دندانی روی ایمپلنت های دندانی یک روش آسان و ساده در نظر گرفته می شود. دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی را که دندانپزشک ارائه می‌دهد را دنبال کنید تا مطمئن شوید که بهترین طول عمر ممکن را از دندان‌های جدیدتان بیرون می‌آورید.

www.dralizargani.com, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین مرکز کامپوزیت تهران, بهترین مرکز کامپوزیت در تهران, تاج روی ایمپلنت های دندانی, دکتر علی زرگانی ماهدشت کرج, دکتر کامپوزیت دندان تهران, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشک در شمال تهران, دندنپزشک زیبایی فرمانیه, کامپوزیت ونیر دندان کرج
نوشتهٔ پیشین
آیا به دنبال بهبود چشمگیر لبخند خود هستید؟
نوشتهٔ بعدی
ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225