دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

چه اتفاقی می افتد زمانی که شما نیاز به پرکردن سفید برای دندان خود دارید؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

چه اتفاقی می افتد زمانی که شما نیاز به پرکردن سفید برای دندان خود دارید؟

دندانپزشک زیبایی در فرمانیه

نگران نباش برداشتن حفره را می توان بدون درد در مطب هنرهای دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ما انجام داد.

پس از برداشتن حفره، فضا باید پر شود. این برای حفظ سلامت و بهداشت دندان ضروری است.

زمانی بود که استاندارد پرکردن دندان، پرکردن فلزی بود. این نه تنها ظاهر نامطلوبی را ایجاد کرد، زیرا پرکننده ها نقره ای بودند، بلکه مواد در نهایت باعث ایجاد مشکلاتی شدند. با گذشت زمان، مواد پر شده منبسط و منقبض می شوند زیرا در معرض تغییرات دما در هنگام خوردن و آشامیدن قرار می گیرند. این باعث ایجاد حساسیت می شود. لذت بردن از غذاهایی مانند بستنی دشوار می شود.

امروزه ما پرکننده های کامپوزیتی از مواد برتر داریم. پرکننده رنگی دندان به شکل طبیعی دندان در می آید. ما می توانیم مواد را با سایه دندان شما مطابقت دهیم تا پرکردگی شما طبیعی به نظر برسد، احساس طبیعی داشته باشد و ماندگاری طولانی مدت داشته باشد.

انجام پر کردن دندان برای سلامت دندان شما مهم است و زمان زیادی را صرف نمی کند. پر کردن چقدر طول می کشد؟ این واقعاً به اندازه و مسائل مربوط به دندان بستگی دارد، اما به طور کلی بیشتر پرکردن‌ها تنها ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمانی که شما به درستی بی‌حس می‌شوید طول می‌کشد. در مجموع در کمتر از یک ساعت، می‌توانید پر کردن سفید را در یک قرار ملاقات انجام دهید.

 دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

شاید شما یک پرکردن دندان شکسته دارید؟ اگر پرکننده آمالگام یا پرکننده نقره باشد، می‌توانند بشکنند و ترک بخورند و باکتری‌ها و پوسیدگی‌ها را در خود جای دهند. فلز همچنین به‌طور متفاوتی نسبت به دندان منبسط و منقبض می‌شود که باعث ایجاد ترک در دندان یا مواد پرکننده می‌شود. به هر حال اگر پر کردن دندان شکسته شده است، باید آن را در اسرع وقت جایگزین کنید.

گاهی اوقات اگر پرکردگی بزرگ باشد یا در زیر آن پوسیدگی قابل توجهی وجود داشته باشد، حتی ممکن است زمان تاج دندان بر روی دندان باشد.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

اگر به باندینگ برای دندان جلویی نیاز داشته باشم چه باید کرد؟

شکستگی دندان جلو

ما درک می کنیم که مشکلات دندان جلویی چقدر می تواند نگران کننده تر باشد. دندان های جلویی شما نقش زیادی در لبخند شما دارند. اگر دندان جلویی شما شکسته است یا پوسیدگی، تراشه یا ترک دارد، ممکن است دندانپزشک گزینه‌های باندینگ دندان جلویی را برای زیبا نگه داشتن لبخند شما پیشنهاد دهد.
دندانپزشک زیبایی در فرمانیه

مانند گزینه های پرکننده کامپوزیت برای دندان های عقب شما، باندینگ دندان شامل رزین کامپوزیت متناسب با سایه دندان های طبیعی شما است. فرآیند باندینگ را می توان در یک قرار ملاقات انجام داد.

بدون درد است و گزینه ای قوی برای تکمیل لبخند شماست. و دندان شکسته جلوی شما دوباره به عنوان نو خوب به نظر می رسد. بهترین بخش این است که اکثر روش های باندینگ دندان حتی نیازی به بیهوشی ندارند!

به خاطر داشته باشید که مراقبت از باندینگ مانند مراقبت از دندان های طبیعی است. مهم است که دو بار در روز مسواک بزنید، روزانه نخ دندان بکشید و یک قرار منظم برای تمیز کردن با دندانپزشک خود داشته باشید.
دندانپزشک زیبایی در فرمانیه

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

در حالی که رزین کامپوزیت با دندان‌های شما مطابقت دارد و به همان شیوه از آن مراقبت می‌شود، اگر سیگار می‌کشید یا قهوه زیاد می‌نوشید، خطر تغییر رنگ روی ماده باندینگ در طول زمان بیشتر است. مراقبت خوب از دندان ها این خطر را کاهش می دهد. البته، اگر تغییر رنگ در نهایت اتفاق بیفتد، تیم ما آماده کمک به شما در انجام تنظیماتی برای حفظ ظاهر زیبای لبخند شما خواهد بود.

هزینه تعمیر دندان شکسته جلو می تواند نسبتاً ارزان باشد. اگر باندینگ دندان تنها چیزی است که لازم است، چند صد دلار آن را پوشش می دهد. با این حال، اگر شکستگی دندان جلویی شما شدید باشد، ممکن است روکش مناسب باشد. روکش های دندانی برای دندان های جلویی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار قیمت دارند. برای ترمیم دندان شکسته که ۲۰ سال یا بیشتر دوام خواهد آورد، نسبتاً منطقی است. و این دندان جلوی شماست.

آیا به پرکننده های کامپوزیت نیاز دارید؟

ماندگاری پر کردن کامپوزیت چقدر است؟ آنها باید ۱۰-۲۰ سال دوام بیاورند.

هر چیزی که ممکن است بر لبخند شما تأثیر بگذارد می تواند منبع اضطراب باشد. در Rockville Dental Arts، ما ماموریت خود را برای حفظ لبخند بیماران خود بسیار جدی می‌گیریم. ما می خواهیم تجربه دندانپزشکی شما راحت باشد و این روند تا حد امکان برای شما آسان شود.

اگر نگرانی‌هایی در مورد حفره احتمالی دارید، یا از قبل می‌دانید که باید پوسیدگی دندان را درمان کنید و پرکننده‌های کامپوزیت دریافت کنید، می‌توانید هر زمان که بخواهید با مطب دندانپزشکی ما تماس بگیرید تا تیم ما بتواند به سؤالات شما پاسخ دهد و در این فرآیند به شما کمک کند. اگر می‌پرسید هزینه تعمیر یک دندان شکسته چقدر است.

تیم ما در مطب دکتر علی زرگانی در تهران به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد با ما تماس بگیرید.

 

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ دندان کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهترین دندانپزشک لمینت در تهران, دندانپزشک زیبایی در فرمانیه, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
درآوردن دندان عقل در کلینیک دکتر علی زرگانی
نوشتهٔ بعدی
پرکننده های کامپوزیت تا چه مقدار در زیبایی موثراند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225