دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

لازم است بعد از عصب کشی دندان آن را روکش کنید:

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

لازم است بعد از عصب کشی دندان آن را روکش کنید:

روکش دندان کرج

روکش دندان برای محافظت از دندان در برابر آسیب بیشتر و بهبود ظاهر زیبایی طراحی شده است. اگرچه درمان ریشه دندان‌های جلویی ممکن است همیشه نیاز به روکش نداشته باشد، اما دندان‌های عقب شما از این روکش سود می‌برند.

دندان های جلویی به ندرت به روکش دندان نیاز دارند زیرا تحت فشار کمتری هستند. یک دندانپزشک می تواند به جای آن از یک پرکننده کامپوزیت دندان برای ترمیم یکپارچه دندان جلویی قابل مشاهده استفاده کند. با این حال، اگر به دلیل پوسیدگی دندان تغییر رنگ داد، می توان روکش دندان را روی دندان جلویی نصب کرد.

دندان‌های عقب شما ممکن است به روکش دندانی بعد از کانال ریشه نیاز داشته باشند زیرا بایت شما روی دندان‌های آسیاب فشار وارد می‌کند. وقتی دندانی را که اخیراً تحت درمان ریشه قرار گرفته است، به سختی گاز می‌گیرید، ممکن است آن را بشکنید. بدون روکش دندان، دندان ممکن است در نهایت بشکند و نیاز به کشیدن آن و کاشت ایمپلنت دندانی داشته باشد.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ،با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

مزایای روکش دندان پس از درمان ریشه

قرار دادن تاج دندان بر روی دندان پس از درمان ریشه باعث افزایش طول عمر آن می شود. روکش دندان می تواند دندان های شما را بهتر ترمیم کند، از آنها در برابر آسیب بیشتر ناشی از جویدن محافظت کند و لبخند شما را احیا کند.

بازیابی دندان ضعیف

هنگامی که دندانی در اثر درمان ریشه ضعیف می شود، باید اقداماتی را برای تقویت آن انجام دهید. دندانپزشک شما ممکن است یک روکش دندان کرج را برای بازیابی ظاهر و عملکرد دندان توصیه کند. هنگامی که یکپارچگی دندان به خطر می افتد، روکش دندان پشتیبانی می کند. بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

روکش دندان همچنین تکه های دندان را کنار هم نگه می دارد. از شکستن یا خرد شدن دندان ها در طول زمان جلوگیری می کند.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

حساسیت دندان را کاهش می دهد:

جوانب مثبت آیا من بعد از درمان ریشه نیاز به تاج دارم، ممکن است به دلیل فرآیند تمیز کردن در طول عمل، کمی حساسیت و ناراحتی خفیف بعد از درمان ریشه داشته باشید. دندانپزشک یک سوراخ کوچک در دندان شما ایجاد می کند و پالپ پوسیده و آسیب دیده شما را تمیز می کند.

در نتیجه ممکن است برخی از اعصاب دندان شما به سرما و گرما حساس تر باشند. روکش دندان می تواند از دندان شما پس از درمان ریشه محافظت کند تا در طولانی مدت حساسیت را کاهش دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است در روزهای بلافاصله پس از قرار دادن تاج، هنوز هم مقداری حساسیت نسبت به نوسانات دما داشته باشید، اما این باید به مرور زمان کاهش یابد.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

یک لبخند طبیعی به دست آورید پس از درمان ریشه، روکش دندان کرج به بازیابی ظاهر لبخند شما کمک می کند. روکش دندانی شباهت زیادی به دندان های طبیعی شما دارد و می تواند دندان های به شدت تغییر رنگ یا خاکستری را به سایه ای سفیدتر و طبیعی تر تبدیل کند که با بقیه لبخند شما ترکیب می شود. هنگام استفاده از دندانپزشکی CEREC برای روکش، دندانپزشک شما لکه ای را برای سرامیک انتخاب می کند که با رنگ طبیعی دندان شما مطابقت داشته باشد.

از عفونت جلوگیری می کند درمان ریشه می تواند منجر به آلودگی و عفونت دندان آسیب دیده شما شود. مهر و موم کردن دندان با روکش دندان به جلوگیری از نفوذ و آلودگی کمک می کند. به عنوان یک قاعده، هرچه یک تاج دندان دارای فلز گرانبهای بیشتری باشد، مناسب تر با لثه های شما است و از نفوذ باکتری ها جلوگیری می کند.

برای مشاوره با جراح و دندانپزشک زیبایی با تجربه تهران ، دکتر علی زرگانی با ما تماس بگیرید.

 

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ دندان کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین دندانپزشک کرج, بهترین دندانپزشک لمینت در تهران, بهترین متخصص ایمپلنت, بهترین مرکز کامپوزیت تهران, تأثیر سیگار بر روی دندان ها, دکتر علی زرگانی, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشک در شمال تهران, روکش دندان کرج, کامپوزیت ونير کرج, کامپوزیت ونیر دندان کرج, لمینت دندان کرج
نوشتهٔ پیشین
تفاوت بین ونیر دندان و لمینت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
آیا دندانم بعد از روت کانال به تاج نیاز دارم؟ جوانب مثبت درمان را بشناسید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225