در پروسیجر پر کردن دندان چه انتظاری باید داشت؟

در پروسیجر پر کردن دندان چه انتظاری باید داشت؟

پروسیجر پر کردن دندان | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

قبل از اینکه عمل شما شروع شود، دندانپزشک ما یک نمای کلی از روند را به شما ارائه می دهد تا به شما اطلاع دهد که چه انتظاری دارید.

دندانپزشک دهان شما را بی حس می کند تا دردی احساس نکنید و سپس از مته (یا لیزر) برای برداشتن تمام قسمت های پوسیده دندانتان استفاده می کند.

دندانپزشک ناحیه سوراخ شده را با مواد پرکننده مانند آمالگام طلا یا نقره پر می کند.

دندانپزشک از ابزاری استفاده می کند که شبیه یک قلم ضخیم به نظر می رسد تا پرکردگی را شکل داده و صاف کند تا از نظر ظاهری با دندان های دیگر شما مطابقت داشته باشد.

دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

آیا با پر کردن دندان دردی وجود دارد؟

دندانپزشک شما ممکن است یک بی حس کننده موضعی روی دندان تجویز کند. اگر این اتفاق بیفتد، هنگام تزریق سوزن، می توانید کمی احساس ناراحتی یا احساس سوزش داشته باشید. با این حال، با بی حس شدن ناحیه، این احساسات بلافاصله محو می شوند.

با بی حس شدن دندان، در حین عمل نباید دردی احساس کنید.

پس از آن، ممکن است مقداری حساسیت در فک و لثه های اطراف دندان درمان شده وجود داشته باشد.

میزان دردی که ممکن است تجربه کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:

1. اندازه پر کردن
  2. حساسیت به درد
  3. مراقبت بعد از عمل مناسب

پرکردگی های دندان متخلخل هستند و می توانند به راحتی ذرات غذا را جذب کنند که می تواند باعث تحریک اعصاب اطراف و بافت لثه شود. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به طور منظم (دو بار در روز مسواک بزنید و یک بار در روز نخ دندان بکشید) برای محافظت در برابر پوسیدگی مهم است. خیلی سخت مسواک نزنید و از مسواک نرم استفاده کنید.

پرکننده ها به بهبود حفره ها و مینای آسیب دیده کمک می کنند:

پر کردن تنها یکی از راه هایی است که دندانپزشکان می توانند از حفره ها مراقبت کنند. حفره ها زمانی ایجاد می شوند که مینای دندان در اثر پوسیدگی دندان آسیب می بیند.

ما بسیار خوشحالیم که به هر نحوی که می توانیم کمک کنیم.

در حالی که پر کردن می تواند به رفع این آسیب کمک کند، بهترین گزینه جلوگیری از بروز آسیب است. برای انجام این کار، باید دو بار در روز مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و معاینات منظم دندانپزشکی انجام دهید، که می تواند به توقف مشکلات قبل از شروع آنها کمک کند.

اگر به پر کردن نیاز دارید، نگران نباشید! بیشتر پرکردن ها در یک جلسه تکمیل می شوند و دردناک نیستند. دندانپزشک شما قبل از جایگزینی دندان پوسیده با موادی مانند سرامیک یا رزین کامپوزیت، دهان شما را با یک بی حس کننده موضعی بی حس می کند.

سپس ناحیه اطراف پرکننده شما را صیقل می دهند تا اطمینان حاصل شود که برای خوردن و صحبت کردن راحت است.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد پرکردن یا نیاز به تعیین وقت ملاقات با همکاران دندانپزشکی فرمانیه تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران, بهترین دندانپزشک لمینت در تهران, پروسیجر پر کردن دندان, دندانپزشک ترمیمی زیبایی کرج, دندانپزشک در شمال تهران, کامپوزیت ونیر دندان کرج, لمینت دندان کرج
پروتزهای دندان از چه موادی ساخته شده اند؟
چرا برخی از کانال های ریشه دو بار به عصب کشی نیاز دارند؟