دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

پر کردن دندان در مطب دکتر علی زرگانی تهران

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

پر کردن دندان در مطب دکتر علی زرگانی تهران

پر کردن دندان در تهران | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

پر کردن دندان یک درمان رایج دندانپزشکی برای افراد در هر سنی است. اگر قرار است پر کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه هستند، چه کار می‌کنند، این روش چگونه است و آیا دردی وجود دارد یا خیر. در این مقاله، ما به شما یک نمای کلی از پر کردن دندان ارائه می دهیم تا بدانید در مطب دندانپزشکی به چه چیزی مشغول هستید.

پر کردن یک روش نسبتاً استاندارد است که اکثر افراد در مقطعی از زندگی خود آن را طی می کنند. دندانپزشکان از مواد پرکننده برای ترمیم نواحی کوچک پوسیدگی یا آسیب در دندان های سالم استفاده می کنند.

پرکردن ها همچنین برای ترمیم شرایط جدی تر مانند حفره ها – سوراخ هایی در سطح دندان شما که توسط باکتری ها و اسید ایجاد می شوند، استفاده می شود. اگر حفره دارید، دندانپزشک شما ممکن است برای جلوگیری از آسیب بیشتر، پر کردن را در اسرع وقت توصیه کند.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

چرا ممکن است به پر کردن دندان نیاز داشته باشید:

ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به پر کردن دندان داشته باشید. پوسیدگی یا پوسیدگی دندان شایع ترین دلیل نیاز به پر کردن دندان است.

حفره های دندانی مناطق آسیب دیده دندان هستند که هنگام حمله پلاک، لایه شفافی از باکتری ها و اسیدها به لایه خارجی (مینای دندان) دندان شما ایجاد می شود. آنها در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بسیار رایج هستند.

همچنین اگر یک پرکننده قدیمی فرسوده شده اید و نیاز به تعویض آن دارید، ممکن است پرکننده دریافت کنید. دندانپزشک شما بسته به شرایط شما، آمالگام طلا، نقره (آلیاژی از جیوه مخلوط با نقره، قلع، روی و مس)، پلاستیک همرنگ دندان (رزین) یا پرسلن را توصیه می کند.

چه چیزی در پر کردن دندان وجود دارد؟
رزین کامپوزیت:

این ماده از ترکیبی از شیشه ریز، پلاستیک و سایر مواد تشکیل شده است. به آن پر کردن سفید نیز می گویند.

طلا:

پر کردن طلا بادوام است و می تواند نیروی گاز گرفتن را تحمل کند. آنها معمولاً استفاده نمی شوند زیرا گران هستند و نیاز به چندین ویزیت دندانپزشکی دارند.

پرسلن:

این پرکردن ها اینله یا انله نامیده می شوند و به صورت سفارشی در آزمایشگاه ساخته می شوند تا دقیقاً متناسب با دندان شما باشند. پرکننده های چینی به عنوان پرکننده های غیر مستقیم نیز شناخته می شوند. برای این نوع پر کردن، باید حدود دو هفته صبر کنید تا آزمایشگاه آن را به صورت سفارشی برای دندان شما بسازد.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

پس از آماده شدن، دندانپزشک آن را در یک نوبت دوم قرار می دهد تا پرکننده را در دهان شما قرار دهد. یکی از مزیت های پرسلن این است که به گونه ای طراحی شده است که با رنگ دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشد، بنابراین هنگام لبخند زدن یا صحبت کردن، برجسته نمی شود.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
آمالگام نقره ای:

این نوع پرکردن نسبت به چینی یا طلا ارزان تر است و می توان آن را در یک بار ویزیت انجام داد زیرا نیازی به آزمایشگاه برای ساخت آن به صورت سفارشی برای دندان شما نیست. با این حال، آمالگام‌های نقره معمولاً در مکان‌های قابل مشاهده مانند دندان‌های جلویی استفاده نمی‌شوند، زیرا با رنگ دندان‌های طبیعی مطابقت ندارند.

اگر از این ماده در دندان های جلویی استفاده کنید، می توانند لبخند شما را تیره تر نشان دهند.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران, بهترین مرکز کامپوزیت تهران, پر کردن دندان در تهران, دکتر علی زرگانی, دکتر کامپوزیت دندان تهران, کامپوزیت ونیر دندان کرج
نوشتهٔ پیشین
هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟
نوشتهٔ بعدی
۵ دلیل برای جایگزینی دندان های از دست رفته

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225