دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

ایمپلنت های دندانی جدید چیست و چگونه است؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

ایمپلنت های دندانی جدید چیست و چگونه است؟

ایمپلنت های دندانی جدید در تهران

ایمپلنت های دندانی از یک دندان مصنوعی و یک پست زیست سازگار تشکیل شده اند. ایمپلنت جایگزین ریشه های دندان می شود و پایه محکمی برای دندان مصنوعی متصل به اباتمنت (بخش فلزی که به عنوان پایه تاج عمل می کند) فراهم می کند. این پست ها برای ثبات و امنیت مورد نیاز روکش های دندانی بدون فشار بیشتر به استخوان فک ضعیف شده در استخوان فک کاشته می شوند. به این ترتیب، ایمپلنت های دندانی به عنوان پایه و ساختار دندان جایگزین عمل می کنند.

ایمپلنت دندان می تواند یک مداخله رایج در هنگام از دست دادن دندان باشد. برخی از دلایل اصلی از دست دادن دندان می تواند بهداشت نامناسب دهان، تجمع پلاک، بیماری پریودنتال یا پوسیدگی دندان باشد.

دکتر علی زرگانی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران   می باشند.

ایمپلنت‌های دندانی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته حیاتی هستند، زیرا عدم جایگزینی آن‌ها می‌تواند یک اثر دومینویی ایجاد کند که در آن یک تغییر منجر به تغییر دیگری می‌شود. این اثر دومینو می تواند به شدت پویایی دندان ها و دهان شما را تغییر دهد. همچنین ممکن است با ایجاد مشکلاتی در انسداد دندان بر کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد.

آیا شما کاندیدای ایمپلنت دندان هستید؟

آکادمی پریودنتولوژی آمریکا (AAP) پیشنهاد می‌کند که کاندیدهای ایده‌آل برای ایمپلنت‌های دندانی باید از سلامت دهان و دندان و سلامت عمومی و بافت‌های لثه سالم برخوردار باشند. علاوه بر این معیارها، بیماران باید تراکم استخوان کافی در فک را نیز برای حفظ ایمپلنت داشته باشند.

و حتی اگر دچار تحلیل استخوان شده باشید، به لطف پیشرفت‌هایی که در زمینه تشخیص و ترمیم استخوان مانند پیوند استخوان انجام شده است، ممکن است کاندید مناسبی برای ایمپلنت باشید.

از آنجایی که برای موفقیت ایمپلنت دندان نیاز به داشتن مقدار کافی بافت استخوانی دارید، اگر مدت طولانی است که دندان کشیده نشده اید، ممکن است برای واجد شرایط بودن نیاز به پیوند استخوان داشته باشید. صرف نظر از سطح بافت استخوانی شما، دندانپزشک شما در دندانپزشکی در فرمانیه نیازهای فردی شما را بررسی می کند و به شما کمک می کند تا بهترین روش ترمیم را برای خود انتخاب کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

مزایای کلیدی جراحی ایمپلنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران  – داشتن ایمپلنت دندان فواید زیادی دارد. در زیر برخی از مهمترین مزایای ایمپلنت دندان ذکر شده است:

از تحلیل استخوان جلوگیری می کند –

ایمپلنت ها با استخوان فک شما متصل می شوند تا به حفظ تراکم استخوان شما کمک کنند.

دوام –

یکی از مزایای کلیدی ایمپلنت دندان دائمی بودن آن است. ایمپلنت ها کاملا ایمن هستند زیرا به استخوان فک شما متصل هستند و با مراقبت مناسب، می توانید انتظار داشته باشید که به اندازه دندان های طبیعی شما دوام بیاورند.

با توجه به اینکه پروتز متحرک فقط بین پنج تا هشت سال دوام می آورد، ایمپلنت دندان می تواند گزینه ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال راه حل طولانی مدت هستند.

بهبود سلامت دهان و دندان –

بر خلاف بریج های دندانی با تکیه گاه دندان، ایمپلنت دندان نیازی به تغییر دندان های اطراف شما ندارد. از آنجایی که هیچ یک از دندان های مجاور برای نگه داشتن ایمپلنت کوچک نمی شوند، تعداد بیشتری از دندان های سالم شما حفظ می شوند و سلامت دهان و دندان شما در دراز مدت افزایش می یابد.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

مزایای عملی –

از آنجایی که پایه تیتانیومی ایمپلنت به فک شما چسبیده است، ایمپلنت ها در جای خود باقی می مانند. در نتیجه، گفتار شما بی‌تأثیر می‌ماند و غذا خوردن آسان‌تر می‌شود.

نگهداری آسان –

نگهداری و مراقبت روزانه از ایمپلنت ها بسیار ساده تر از مراقبت روزانه از پروتزهای متحرک است.

مزایای زیبایی –

از نظر زیبایی، مهم است که بدانید ایمپلنت ها حتی قابل توجه نیستند و دقیقاً شبیه دندان های طبیعی هستند.
ایمپلنت دندان برای سالمندان

بر اساس گزارش انجمن جراحان دهان و فک و صورت آمریکا (AAOMS)، بزرگسالان ۴۰ تا ۶۴ ساله به احتمال زیاد حداقل یک دندان خود را از دست داده اند. و تصمیمات مربوط به سلامت دهان و دندان می تواند بخش غیرمنتظره ای از افزایش سن برای بسیاری از آمریکایی های مسن باشد.

برای اکثر سالمندانی که تحت تاثیر از دست دادن دندان قرار گرفته اند، آنها را با چالش تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شکاف ها را ترک کنند یا آنها را با بخشی از دندان مصنوعی، بریج یا حتی ایمپلنت پر کنند، ایجاد می کند.

علاوه بر اینکه شکاف ها به طور مشهودی جذاب نیستند، می توانند خطر عفونت را افزایش دهند و ممکن است باعث بی ثباتی دندان های اطراف شوند و به طور بالقوه منجر به کشیدن بیشتر شوند. به همین دلیل، راه حل ایده آل معمولا ایمپلنت دندان است.

زمانی که به سن خاصی رسیدید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا ایمپلنت های دندانی برای افراد مسن به همان اندازه که برای افراد جوان تر عمل می کنند، خوب عمل می کنند. خوشبختانه کاشت دندان برای سالمندان به همان اندازه که برای افراد جوان موفق است و ماندگار است.

ایمپلنت های دندانی می توانند سلامت جسمی و اعتماد به نفس افراد مسن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. به همین دلیل، ایمپلنت دندان می تواند راه حلی دائمی برای دندان از دست رفته شما باشد.

دندانپزشکان و تیم دندانپزشکی بهترین مرکز کامپوزیت تهران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

www.dralizargani.com, ایمپلنت های دندانی جدید در تهران, بلیچینگ درمنزل کرج, بهترین متخصص ایمپلنت در تهران, دکتر علی زرگانی, دکتر لمینت در تهران, دندانپزشکی در فرمانیه, کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران
نوشتهٔ پیشین
شکست و مشکلات اولیه ایمپلنت دندان چه چیزهایی هستند؟
نوشتهٔ بعدی
آیا ایمپلنت دندان دردناک است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225