دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

ماندگاری ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت دندان یک گزینه عالی برای جایگزینی طولانی مدت دندان است، اما یک سوال رایج این است که ایمپلنت دندان چقدر دوام می آورد؟

عواملی که مدت زمان ماندگاری ایمپلنت های دندانی را تغییر می دهند به سبک زندگی و بهداشت دندان بیمار بستگی دارد. فناوری ایمپلنت های دندانی در طول سال ها به قدری پیشرفت کرده است که شکست ایمپلنت به دلیل رد شدن یا مشکلات عملکردی به مشکلات گذشته تبدیل شده است. شرایط پزشکی از قبل موجود، بیماری ها و سوء استفاده از ایمپلنت، عوامل احتمالی بیشتری برای ایجاد شکست ایمپلنت هستند.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

اجزای یک ایمپلنت دندانی

برای درک و درک مسئله امید به زندگی یک ایمپلنت، باید سه مکانیسم اساسی ایمپلنت دندان را بیان کنیم:

ایمپلنت: ایمپلنت یک پایه تیتانیومی است که به استخوان فک متصل می شود و به عنوان ریشه تاج عمل می کند.
اباتمنت: اباتمنت به ایمپلنت چسبیده و تاج را در جای خود نگه می دارد.
تاج: تاج دندانی سرامیکی است که به اباتمنت می چسبد و ظاهر یک دندان طبیعی را ارائه می دهد.
به طور کلی، اباتمنت و روکش در معرض آسیب بیشتر از خود ایمپلنت در معرض آسیب هستند.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

هنگامی که با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مناسب نگهداری شود، خود ایمپلنت می تواند مادام العمر دوام بیاورد، با این فرض که بیمار دو بار در سال معاینه منظم دندانپزشکی را انجام دهد. با این وجود، تاج حدود ۱۰ تا ۱۵ سال دوام می آورد قبل از اینکه سایش طبیعی باعث شود دندان نیاز به تعویض داشته باشد. گفته می شود، بهداشت عالی دندان می تواند عمر را بیش از ۱۵ سال افزایش دهد.

محل دهان نیز بخشی از معیارهای طول عمر احتمالی ایمپلنت دندانی است. ایمپلنت های پشت دهان فشار بیشتری را از تمام جویدن دریافت می کنند. این می تواند باعث شود ایمپلنت زودتر از ایمپلنت های نزدیک جلوی دهان شکست بخورد.

ایمپلنت های دندانی در مقابل گزینه های جایگزین دندان اضافه شده

ایمپلنت دندان یک پاسخ دائمی برای دندان های از دست رفته است و به انتخاب استاندارد جایگزینی دندان تبدیل شده است. بر خلاف پروتز، ایمپلنت دندان به اندازه کافی حمایت می کند تا به عنوان یک دندان طبیعی عمل کند و می تواند گاز گرفتن یا جویدن را بدون لیز خوردن تحمل کند.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

چه عواملی می تواند باعث شکست ایمپلنت شود؟

ایمپلنت های دندانی در صورت مراقبت صحیح، پایداری طولانی مدت و نامحدودی را ارائه می دهند. عوامل زیادی می توانند باعث ضعیف شدن زودرس ایمپلنت شوند. افرادی که دیابت یا بیماری های قبلی مانند سرطان دارند، بیشتر در معرض خطر شکست ایمپلنت دندان هستند.

مانند دندان های طبیعی، شما باید از ایمپلنت های دندانی از طریق مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم مراقبت کنید. در موارد بدتر، مراقبت ضعیف در منزل می تواند منجر به بیماری لثه شود، که یکی دیگر از مقصران است که می تواند موفقیت ایمپلنت دندان را مختل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت های دندانی و روش های مراقبت مناسب می توانید با یک دندانپزشک زیبایی محلی تماس بگیرید.

به ایمپلنت دندان فکر می کنید؟

اگر به فکر کاشت ایمپلنت هستید، عاقلانه است که به بهترین دندانپزشک ایمپلنت ممکن مراجعه کنید. متخصص ایمپلنت از آخرین تکنیک ها و فناوری ها برای دستیابی به نتایج رضایت بخش استفاده می کند. هنگامی که ایمپلنت در جای خود قرار می گیرد، بیمار می تواند ترمیم زیبایی را که توسط دندانپزشک زیبایی انجام می شود داشته باشد.

برای تعیین وقت مشاوره ایمپلنت دندان امروز با یک دندانپزشک زیبایی تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ سفید کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین متخصص ایمپلنت, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, دندانپزشک در شمال تهران, دندانپزشک زیبایی کرج, دندانپزشکی در فرمانیه, دندانپزشکی زیبایی کرج, دندنپزشک زیبایی فرمانیه, کامپوزیت ونير کرج, ماندگاری ایمپلنت های دندانی
نوشتهٔ پیشین
قرار دادن تاج روی ایمپلنت های دندانی چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
مدت زمان بهبودی از ایمپلنت دندان چقدر است؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225