آیا ایمپلنت های دندانی بعد از عمل درد دارند؟

آیا ایمپلنت های دندانی بعد از عمل درد دارند؟

ایمپلنت های دندانی دکتر علی زرگانی

احساس درد خفیف ایمپلنت دندان بلافاصله بعد از عمل معمول است. و چه جراحی ایمپلنت را در یک مرحله (ایمپلنت دندانی یک روزه) و چه در مراحل متعدد انجام دهید، ممکن است ناراحتی جزئی را تجربه کنید، مانند:

• تورم لثه و صورت
  • کبودی پوست و لثه
  • درد در محل ایمپلنت
  • خونریزی جزئی

ما داروهای مسکن بدون نسخه را برای کاهش ناراحتی ناشی از ایمپلنت تجویز می کنیم. در برخی موارد، درد پس از جراحی به اندازه کافی خفیف است که با مسکن های بدون نسخه مانند ادویل قابل کنترل است. و باید بتوانید روز بعد به سر کار یا فعالیت های عادی خود بازگردید.

دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی تهران فرمانیه

چگونه درد و ناراحتی بعد از جراحی ایمپلنت دندان را به حداقل برسانیم؟

روش های مختلفی برای بیماران ایمپلنت دندان وجود دارد تا درد را کاهش دهند و روند بهبودی را پس از جراحی کاشت ایمپلنت تسریع کنند. و حتی اگر شما باید در اطراف محل ایمپلنت حساس باشید، مهم است که به طور منظم بهداشت دندان خود را رعایت کنید و هر دستورالعمل بعد از عمل توسط دندانپزشک خود را دنبال کنید.

دستورالعمل های مراقبت های بعد از جراحی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

برای تسکین ناراحتی و تورم از کمپرس سرد (کپرس یخ) استفاده کنید.
۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از درمان از یک رژیم غذایی مایع پیروی کنید.
برای از بین بردن میکروب ها و کمک به بهبودی، مرتباً با آب نمک گرم بشویید.
تا ده روز پس از جراحی از خوردن غذاهای تند، ترد یا گرم خودداری کنید.
تا ۲۴ ساعت پس از جراحی از استفاده از نی خودداری کنید.

استفاده از یک برس مخصوص طراحی شده، مانند یک مسواک بین دندانی که بین دندان ها می لغزد، می تواند به تمیز کردن گوشه ها و برآمدگی های اطراف دندان ها و پایه های فلزی کمک کند.
در تمام قرارهای بعدی با دندانپزشک خود شرکت کنید. ایمپلنت های دندانی دکتر علی زرگانی

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی دندانپزشک فرمانیه

مدت زمان ریکاوری ایمپلنت دندان چقدر است؟

هیچ زمان بهبودی مشخصی برای ایمپلنت دندان وجود ندارد زیرا شرایط منحصر به فرد دهان هر فرد بر دوره جراحی و بهبودی تأثیر می گذارد. با این حال، یک ایمپلنت دندانی ممکن است شش ماه یا بیشتر طول بکشد تا با استخوان فک شما ترکیب شود. در بیشتر موارد، یک ایمپلنت تنها باعث ناراحتی کمتری نسبت به جراحی با چندین ایمپلنت می شود. و اکثر افراد از ساده بودن این جراحی شگفت زده می شوند و آن را کمتر از کشیدن دندان دردناک می دانند.

ایمپلنت دندان یک روش تغییر دهنده زندگی است که سلامت دندان شما را برای همیشه بهبود می بخشد. و در حالی که بهبودی برای همه افراد متفاوت است، اکثر افراد درد کمی را گزارش می‌کنند و این روش را به دوستان و خانواده‌هایی که نیاز به تعویض دندان دارند توصیه می‌کنند.

دندانپزشکان و تیم دندانپزشکی بهترین مرکز ایمپلنت تهران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, ایمپلنت های دندانی دکتر علی زرگانی, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین متخصص ایمپلنت در تهران, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, دندانپزشک در شمال تهران
آیا ایمپلنت دندان دردناک است؟
در طول تمیز کردن دندان چه اتفاقی می افتد؟