بهترین مرکز کامپوزیت در تهران | لمینت دندان در تهران

بایدها و نبایدها بعد از پرکردن دندان

بایدها و نبایدها بعد از پرکردن دندان

بعد از پر کردن دندان

اگر حفره دارید، احتمالاً باید یک پرکننده قرار دهید. دندانپزشک Burnaby ما توصیه هایی را در مورد کارهایی که باید و نباید بعد از پر کردن انجام دهید به اشتراک می گذارد.

پس از پر کردن دندان مراقب غذا خوردن باشید.

بسته به نوع پر کردنی که قرار داده شده است، ممکن است بخواهید در مورد آنچه می خورید بلافاصله پس از پر کردن احتیاط کنید. از آنجایی که پرکردگی های سفید کامپوزیت فوراً در زیر نور آبی که دندانپزشک شما استفاده می کند سفت می شود، می توانید بلافاصله بعد از عمل غذا بخورید و بنوشید.

برخی از گزینه‌ها برای خوردن غذاهای خوب پس از پر کردن دندان عبارتند از: سوپ و کراکر، تخم‌مرغ و پنیر نرم. به دنبال غذایی باشید که به حداقل جویدن نیاز دارد.

دکتر علی زرگانی | بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران

گفته می شود، اگر درد یا تورم را تجربه کردید، ممکن است بخواهید صبر کنید تا قبل از غذا خوردن کاهش یابد.

سفت شدن پرکردگی های فلزی کمی زمان بر است، بنابراین اکثر دندانپزشکان توصیه می کنند حداقل ۲۴ ساعت پس از دریافت پرکردن دندان برای خوردن غذاهای جامد صبر کنید.

دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

برای جلوگیری از گاز گرفتن لب‌ها، گونه‌ها یا زبان‌تان، احتمالاً باید صبر کنید تا بی‌حسی موضعی قبل از اقدام به غذا خوردن از بین برود. از دندانپزشک خود در مورد اینکه بهترین زمان برای غذا خوردن بعد از پر کردن کیست راهنمایی بخواهید.

تا دو هفته غذاهای چسبناک، سفت یا جویدنی نخورید.

ممکن است بخواهید تا چند روز پس از پر کردن دندان از نوشیدنی ها و غذاهای سرد یا گرم خودداری کنید. غذاهای چسبنده، سفت یا جویدنی نیز ممنوع هستند – تا دو هفته. هر چیزی که شما را مجبور به لقمه‌های سخت و جویدن زیاد کند – مانند گوشت – احتمالاً از بین رفته است.

همچنین باید از غذاهای بسیار اسیدی برای جلوگیری از عفونت اجتناب کنید.

اگر بعد از پر کردن دندان متوجه درد، ناراحتی یا حساسیت دندان شدید، مسکن های بدون نسخه مصرف کنید.
ممکن است بعد از پر کردن کمی ناراحتی و درد خفیف تا متوسط ​​را مشاهده کنید. در اکثر مواقع، باید متوجه شوید که درد و تورم در عرض ۱۲ ساعت کاهش می‌یابد و می‌توانید هر چه می‌خواهید بخورید، بدون اینکه حساسیت دندان یا سوزش اطراف آن ناحیه را تجربه کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

مسکن های بدون نسخه را با ایبوپروفن یا استامینوفن مصرف کنید تا هر گونه درد یا ناراحتی فیزیکی پس از پر کردن دندان را کاهش دهید.

اگر درد، حساسیت یا ناراحتی بعد از ۲۴ ساعت از بین نرفت، با دندانپزشک خود تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات برای بررسی پرکردگی شما تعیین کند تا مطمئن شوید که عفونت ایجاد نمی شود.

در مسواک زدن دندان ها یا نخ دندان کشیدن بعد از پرکردن شک نکنید.

آیا می‌دانستید که پس از پرکردن دندان، لازم نیست برای مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن صبر کنید؟ تا زمانی که به آرامی مسواک بزنید و اطراف دندان را با دقت نخ دندان بکشید، باید بتوانید طبق معمول آن ناحیه را تمیز نگه دارید.

در صورت تجربه دندان درد مداوم با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

اگرچه این درست است که ممکن است کمی درد یا ناراحتی خفیف احساس کنید، دندان درد تیز یا ضربان دار مداوم می تواند نشان دهنده این باشد که پوسیدگی به پالپ دندان شما رسیده است. ممکن است نیاز به کانال ریشه داشته باشید. با دندانپزشک خود تماس بگیرید، که می تواند به سرعت آن را برای شما حل کند.

تیم ما در مطب دکتر علی زرگانی در تهران به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد با ما تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, بعد از پرکردن دندان, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, کامپوزیت ونير کرج, لمینت سرامیکی هالیودی کرج, متخصص زیبایی دندان در تهران
پرکننده های کامپوزیت تا چه مقدار در زیبایی موثراند؟
مراحل جراحی ایمپلنت دندان چه مواردی هستند؟