دندانپزشک در شمال تهران | دکتر لمینت در تهران

ایمپلنت دندان با بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

ایمپلنت دندان با بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران

بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران

بعد از عمل ایمپلنت دندان

چه جراحی ایمپلنت دندان را در یک مرحله یا چند مرحله انجام دهید، ممکن است برخی از ناراحتی های معمول مرتبط با هر نوع جراحی دندان را تجربه کنید، مانند:

تورم لثه ها و صورت شما

کبودی پوست و لثه های شما

درد در محل ایمپلنت

خونریزی جزئی

ممکن است پس از جراحی ایمپلنت دندان به داروهای مسکن یا آنتی بیوتیک نیاز داشته باشید. اگر تورم، ناراحتی یا هر مشکل دیگری در روزهای بعد از جراحی بدتر شد، با جراح دهان خود تماس بگیرید.

پس از هر مرحله از جراحی، ممکن است نیاز به خوردن غذاهای نرم در حین بهبودی محل جراحی داشته باشید. به طور معمول، جراح شما از بخیه هایی استفاده می کند که خود به خود حل می شوند. اگر بخیه های شما خود به خود حل نمی شوند، پزشک آنها را برمی دارد.

 دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران هستند.

نتایج ایمپلنت دندان در زعفرانیه

اکثر ایمپلنت های دندانی موفق هستند. با این حال، گاهی اوقات، استخوان به اندازه کافی با ایمپلنت فلزی ترکیب نمی شود. برای مثال سیگار کشیدن ممکن است به شکست ایمپلنت و عوارض کمک کند.

اگر استخوان به اندازه کافی جوش نخورد، ایمپلنت برداشته می‌شود، استخوان تمیز می‌شود و می‌توانید در حدود سه ماه دیگر این روش را امتحان کنید.

دندانپزشک در شمال تهران | دکتر لمینت در تهران

دندانپزشک در شمال تهران | دکتر لمینت در تهران

شما می توانید به کار دندانپزشکی و باقی ماندن دندان های طبیعی کمک کنید اگر:

بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید. درست مانند دندان های طبیعی خود، ایمپلنت ها، دندان های مصنوعی و بافت لثه را تمیز نگه دارید. برس‌های طراحی شده ویژه، مانند یک برس بین دندانی که بین دندان‌ها می‌لغزند، می‌توانند به تمیز کردن گوشه‌ها و شکاف‌های اطراف دندان‌ها، لثه‌ها و پایه‌های فلزی کمک کنند.

به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. برای اطمینان از سلامت و عملکرد مناسب ایمپلنت های خود، معاینات دندانپزشکی را برنامه ریزی کنید و توصیه های مربوط به تمیز کردن حرفه ای را دنبال کنید.
از عادت های مضر خودداری کنید. اقلام سفت مانند یخ و آب نبات های سفت را نجوید که می توانند تاج یا دندان های طبیعی شما را بشکنند. از تنباکو و محصولات کافئین دار لکه دار دندان خودداری کنید. اگر دندان قروچه می کنید درمان شوید.

برای مشاهده نمونه کارهای بهترین دندانپزشک ایمپلنت در اینستاگرام کلیک کنید.

تیم ما در مطب دکتر علی زرگانی در تهران به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد با ما تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, بهترین دندانپزشک ایمپلنت در تهران, بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران, دکتر کامپوزیت دندان تهران, کامپوزیت ونير کرج, متخصص زیبایی دندان در تهران
نوشتهٔ پیشین
کاشت ایمپلنت دندان توسط بهترین متخصص ایمپلنت تهران
نوشتهٔ بعدی
قرار دادن ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225