دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

۵ نکته برای قرار دادن یک قرار ملاقات با دندانپزشک در برنامه شلوغ خود

مطالب آموزشی
بدون دیدگاه

۵ نکته برای قرار دادن یک قرار ملاقات با دندانپزشک در برنامه شلوغ خود

ملاقات با دندانپزشک

هنگامی که با مدیریت مسئولیت های کاری، شرکت در رویدادهای ورزشی فرزندان خود و انجام کارهای دویدن درگیر هستید، یافتن زمان برای معاینه دندان می تواند یک چالش باشد. به خصوص وقتی با انتخاب رفتن به دندانپزشک یا ملاقات با دوستان قدیمی برای لقمه خوردن روبرو هستید – همه ما می دانیم که اکثر (اگر نه همه) افراد کدام یک را انتخاب می کنند.

مهم نیست که برنامه شما چقدر شلوغ است، تمیز کردن منظم دندان برای حفظ لبخند سالم بسیار مهم است. برای کمک به شما برای اطمینان از اینکه معاینات دندانپزشکی در اولویت باقی می ماند، ما ۵ نکته ضروری را برای فشرده کردن قرار ملاقات های دندانپزشک در برنامه شلوغ خود به اشتراک می گذاریم.

مرکز دندانپزشکی دکتر علی زرگانی ، بهترین دندانپزشک ترمیمی و زیبایی در تهران با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص در انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در خدمت شما بیماران محترم می باشد.

۱. فهرستی از کارها تهیه کنید

آیا از هر کاری که برای انجام دادن نیاز دارید غرق شده اید؟ فهرست کردن همه وظایف خود بر اساس اولویت می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را در چشم انداز قرار دهید و مسئولیت های خود را یکی یکی انجام دهید. اگر هر هفته وظایف خود را برنامه ریزی کنید، می توانید در مسیر خود بمانید و امیدواریم زمانی را برای دندانپزشک اختصاص دهید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

۲. قرار ملاقات را در ابتدا یا انتهای روز خود برنامه ریزی کنید

هیچ کس دوست ندارد کار را زودتر برای قرار ملاقات با دندانپزشک ترک کند، فقط باید روز بعد بازی کند. قبل از تصمیم گیری در مورد دندانپزشک، مطمئن شوید که ساعات کاری آنها مطابق با برنامه کاری شما است. آیا آنها قرارهای صبح زود، اواخر عصر یا شنبه ارائه می دهند؟ آیا آنها در ساعات کاری خود انعطاف پذیر هستند؟

اگر بعدازظهرها و عصرهای شما آشفته است، با ساعات اولیه صبح به دنبال دندانپزشک باشید. هنگامی که در ابتدای روز برای قرار ملاقات تعیین می کنید، قرار ملاقات با دندانپزشک خود را از مسیر خود خارج می کنید و از بقیه روز خود با دندان های درخشان لذت می برید. اگر طرفدار صبح‌ها نیستید (چه کسی؟)، یا صبح زود رفت و آمد دارید، قرار ملاقات خود را بعد از روز شلوغ خود تنظیم کنید.

۳. هر کاری را که نیاز دارید در یک قرار انجام دهید

یافتن زمان برای یک قرار ملاقات با دندانپزشک، چه رسد به دو یا بیشتر، زمانی که شما در ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول هستید یک چالش است. اگر مدتی است که نزد دندانپزشک نرفته اید و می دانید که به کارهای دندانپزشکی گسترده نیاز دارید، به یک دندانپزشک جامع مراجعه کنید که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد. یک دندانپزشکی جامع بیشتر یا نه همه خدمات دندانپزشکی مورد نیاز شما را در یک مکان مناسب ارائه می دهد و دردسر رانندگی در سراسر دنیا برای مراجعه به چندین دندانپزشک برای خدمات تخصصی را از بین می برد. در زمان صرفه جویی می کنید و مطمئن می شوید که دندان هایتان در نوک شکل هستند.

۴. قرار ملاقات را خیلی زودتر تعیین کنید

برنامه ریزی برای قرار ملاقات با دندانپزشک از هفته ها یا حتی ماه ها قبل می تواند به شما کمک کند تا در مسیر تمیز کردن دندان خود بمانید و از قبل برای قرار ملاقات آماده شوید. با علامت‌گذاری قرار ملاقات در تقویم خود از قبل، مطمئن می‌شوید که زمان رزرو شده است و هیچ قرار ملاقات یا تعهد دیگری در آن زمان برنامه‌ریزی نشده است.

بهترین زمان برای تعیین وقت ملاقات بعد از قرار ملاقات قبلی با دندانپزشک است. همانطور که از دفتر خارج می شوید، حتماً در کنار میز جلو بایستید و در مورد قرار بعدی خود صحبت کنید. قرار ملاقات را در زمانی از روز که برای شما مناسب است، برنامه ریزی کنید، ترجیحاً قبل یا بعد از کار همانطور که در بالا ذکر کردیم، بنابراین احتمال اینکه بعداً از قرار ملاقات خارج شوید، کمتر است.

برای مشاهده نمونه کارهای آقای دکتر علی زرگانی دندانپزشک زیبایی فرمانیه در اینستاگرام کلیک کنید.

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران
دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

دکتر علی زرگانی | دندانپزشک زیبایی فرمانیه | جراح دندانپزشک تهران

۵. با قرار ملاقات در همان روز به دنبال دندانپزشک باشید

برنامه ریزی از قبل همیشه امکان پذیر نیست، به خصوص زمانی که یک پروژه کاری فوری از جایی ظاهر می شود یا فرزند شما به طور ناگهانی بیمار می شود. اگر قرار ملاقات های دندانپزشکی را خیلی زودتر برنامه ریزی کنید، فقط باید روز قبل آنها را لغو کنید زیرا همیشه مشکلی پیش می آید، قرار ملاقات های همان روز ممکن است راه حل باشد.

قرارهای یک روزه دیگر فقط برای مواقع اضطراری نیست. اگر وقت آزاد غیرمنتظره‌ای دارید، می‌توانید در آخرین لحظه یک قرار ملاقات بگذارید و بلافاصله به تمام نیازهای دندانپزشکی خود رسیدگی کنید. دندانپزشکانی که قرار ملاقات های یک روزه را ارائه می دهند، اولین قرار ملاقات موجود را پیدا می کنند و چرخه بی پایان شما را از برنامه ریزی و لغو قرار ملاقات دندانپزشکی متوقف می کنند.

دکتر علی زرگانی  یک دندانپزشک خانوادگی است که طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی را در یک مکان ارائه می دهد. اگر وقتتان کم است یا نیاز دارید فوراً دیده شوید، ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا شما را در همان روز مناسب کنیم. برای اطلاعات بیشتر یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که ارائه می دهیم، همین امروز با ما تماس بگیرید.

www.dralizargani.com, اصلاح طراحى لبخند کرج, بلیچینگ درمنزل کرج, بلیچینگ دندان کرج, بلیچینگ سفید کرج, بلیچینگ سفید کردن دندان کرج, بلیچینگ مطب کرج, بهترین دندانپزشک ایمپلنت, جراح و دندانپزشک کرج اصلاح لبخند کرج, دکتر کامپوزیت دندان تهران, دندانپزشک در شمال تهران, دندانپزشکی در فرمانیه, دندانپزشکی زیبایی کرج, دندنپزشک زیبایی فرمانیه, کامپوزیت ونیر دندان کرج, متخصص زیبایی دندان در تهران, ملاقات با دندانپزشک
نوشتهٔ پیشین
مزایا و معایب لمینت دندان چیست؟
نوشتهٔ بعدی
مزایای استفاده از لمینت دندانپزشکی چیست؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس جهت مشاوره 09333868225